کد خبر: ۲۰۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 04 April 2016
به گزارش  راک نیوز ، ساعتی پیش دریک حادثه تلخ رانندگی درمحور ارتباطی دهدشت به گچساران براثربرخورد خودروسواری پژو مسافربری با تریلی متاسفانه هرپنج سرنشین پژو دردم جان باختند.
براساس این گزارش ،راننده سواری فردی بنام امیدعلی بهدادیان میباشد و همه سرنشین ها اهل شهرستان کهگیلویه میباشند .
رئیس اورژانس و فوریتهای پزشکی گچساران گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو مسافربری با یک دستگاه تریلردر محور ارتباطی گچساران به دهدشت پنج نفرجان خود را از دست دادند.
مرتضی گندمکار در گفت و گو با خبرنگارما افزود: سانحه تصادف رانندگی در محورارتباطی گچساران به دهدشت صبح امروز حادثه آفرید. وی بیان کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو مسافربری با یک دستگاه تریلردر محور ارتباطی گچساران به دهدشت پنج نفرجان خود را از دست دادند. رئیس اورژانس و فوریتهای پزشکی گچساران تصریح کرد: پژو مسافر بری متعلق به خط دهدشت به یاسوج بوده است. گندمکار عنوان کرد: این حادثه در ۳۵ کیلومتری گچساران به دهدشت رخ داده است. وی گفت: متاسفانه هر ۵ سرنشین پژو ( ۴ آقا و یک خانم) در دم جان باختند. رئیس اورژانس و فوریتهای پزشکی گچساران خاطر نشان کرد: راننده تریلر نیز مجروح شده که به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل شده است. گندمکار بیان کرد: سه دستگاه آمبولانس به صحنه تصادف اعزام شدند. وی افزود: در این حادثه عملیات رهاسازی توسط ماموران اورژانس و هلال احمر و آتش نشانی انجام شد. علت حادثه در دست بررسی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار