کد خبر: ۲۲۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ 05 May 2016
رئیس کمیسیون پارک‌ها و فضای سبز شورای اسلامی شهر بابل گفت: 70 درصد عقب‌ماندگی شهر بابل به شورای شهر بابل برمی‌گردد، به گونه‌ای که هنوز در شورا تیم مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف برای اقدامات اساسی نداریم.

به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مهدی علیجانزاده‌کاشی در ششمین جشنواره ملی بهار نارنج بابل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امیدواریم در آینده شاهد برگزاری جشنواره بهار نارنج با تولید مشتقات بهار نارنج و عرضه مستقیم آن برای مردم باشیم که تاکنون شاهد آن نبودیم و مطمئن هستیم با درایت شهردار بابل این مهم در سال آینده انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید حداقل هشت غرفه این جشنواره به بهار نارنج و مشتقات آن اختصاص می‌یافت، افزود: در شهرهایی مثل قمصر کاشان چیزی به اسم غرفه وجود ندارد و مردم به شکل عملی از روند گلاب‌گیری و تهیه مشتقات آن آشنا می‌شوند.

رئیس کمیسیون پارک‌ها و فضای سبز شورای اسلامی شهر بابل تصریح کرد: بر خلاف دیدگاه‌های موجود معتقدم که بهار نارنج متعلق به همه شهرهای مازندران بوده و شهری پایتخت بهار نارنج است که زیباتر و از این نعمت بیشتر برخوردار باشد.

علیجانزاده‌کاشی با بیان اینکه هنوز کاشت درختان را در محلات آغاز نکردیم، خاطرنشان کرد: طرح واگذاری درخت بهار نارنج برای غرس به درب خانه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: به‌زودی ست ورزشی کودکان در پارک شادی بابل احداث و عملیات اجرایی پارک سراج نیز در هفته آینده آغاز می‌شود.

رئیس کمیسیون پارک‌ها و فضای سبز شورای اسلامی شهر بابل با بیان اینکه سرانه فضای سبز بابل زیر 3 متر است، ادامه داد: با استاندارد جهانی فاصله زیادی داریم.

این مسئول اضافه کرد: مخالف تعریض خیابان‌ها هستم زیرا گذشته از هزینه زیاد نمای ساختمان‌های قدیمی را از بین می‌برد.

علیجانزاده‌کاشی در پایان گفت: 70 درصد عقب‌ماندگی شهر بابل به شورای شهر بابل برمی‌گردد، هنوز در شورا تیم مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف برای اقدامات اساسی نداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار