معاون استاندار آذربایجان‌شرقی خبر داد:
به گزارش تابناک تبریز، علی نواداد امروز در جلسه کار گروه رفع موانع تولید گفت : با توجه به انتخاب استان آذربایجانشرقی به عنوان استان پایلوت برای عملی ساختن راهبردهای اقتصاد مقاومتی باید واحدهای تولیدی بهترین استفاده را از این موقعیت استفاده کنند.
کد خبر: ۲۳۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 30 May 2016
به گزارش تابناک تبریز، علی نواداد  امروز در جلسه کار گروه رفع موانع تولید گفت : با توجه به انتخاب استان آذربایجانشرقی به عنوان استان پایلوت برای عملی ساختن راهبردهای اقتصاد مقاومتی باید واحدهای تولیدی بهترین استفاده را از این موقعیت استفاده کنند.


نواداد همچنین برای بررسی پیشرفت کاری در زمینه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی  جلسات منظم و مستمر  در استان به ریاست استاندار، برگزار می‌شود. وی همچنین از سفر وزیر کشور در سه شنبه هفته آینده به تبریز خبر داد و تصریح کرد، جلسات به صورت ماهانه با حضور وزیر کشور تشکیل می‌یابد.

نواداد با بیان اینکه واحدهای تولیدی با استفاده بهینه از تسهیلاتی که دولت برای رفع موانع تولید ارائه می‌دهد بخشی از مشکلات خود را حل کنند، افزود: اینکه بدهی مالیاتی واحدها به صورت پلکانی تقسیط می‌شود فرصت مطلوبی است که نشان از وجود عزم و اراده‌ای ملی برای حل مشکلات واحدهای کوچک و متوسط دارد.


وی در ادامه با اشاره به بخشودگی جرائم واحدهای بدهکار مالیاتی بیان کرد: این میزان بخشودگی فرصت بسیار مطلوبی است که امیدواریم واحدها بیشترین بهره را از این فرصت‌های به وجود آمده ببرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :