پس از نطق پیش از دستور، شهردار تبریز حاضر در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تبریز پاسخگویی به سوالات امیر حقیان پرداخت و اظهار داشت: شهرداری، در عموم ابعاد فعالیت، نیازمند یک خانه‌تکانی اساسی است؛ تهیه و تنظیم چارت سازمانی، بر عهده شهرداری‌ها است تا طبق معیارهای مورد تاکید وزارت کشور، سیستم خود را به سمت ساختاری روان و پویا سوق دهند و این سوالات منجر به مستندسازی میشود و مدیران موظف به پاسخگویی هستند و امیدوارم هدف دریافت پاسخ باشد نه مچ گیری
کد خبر: ۲۳۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 01 June 2016
پس از نطق پیش از دستور، شهردار تبریز حاضر در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تبریز  پاسخگویی به سوالات امیر حقیان پرداخت و اظهار داشت:  شهرداری، در عموم ابعاد فعالیت، نیازمند یک خانه‌تکانی اساسی است؛  تهیه و تنظیم چارت سازمانی، بر عهده شهرداری‌ها است تا طبق معیارهای مورد تاکید وزارت کشور، سیستم خود را به سمت ساختاری روان و پویا سوق دهند و این سوالات منجر به مستندسازی میشود و مدیران موظف به پاسخگویی هستند  و امیدوارم هدف دریافت پاسخ باشد نه مچ گیری

فساد در شهرداری در آن سوی مرزها

اظهارات شهردار در حالی است که هنوز اذهان عمومی شدیدا نگران وضعیت موجود در شهرداری تبریز و نحوه مدیریت حاکم بر آن است. متاسفانه اوضاع فساد در این نهاد ارزشمند به جائی رسیده است که نقل محافل خبری  20 و30 و ...شده وحتی در برخی از محافل خبری کشورهای همسایه نیز مورد سوء استفاده اغیار قرار گرفته است. هرجند تاکنون با جدیت آقای مظفری ، 19 نفر از مجموعه شهرداری و  شورای شهر تبریز بازداشت شده اند اما هنوز بسیاری از مردم منتظر دستگیری عامل اصلی این مسائل هستند.

مچ گیری نکنید

از این روی آقای شهردار البته احتمالا با لحنی طنز از اعضای شورا می طلبد که سئوالات خود را به منظور روشنگریونه مچ گیری طرح نمایند.

اسوتچی یکی از صادق ترین اعضای شورا هفته قبل از همین آقای شهردار علت عدم پاسخگویی به سئوالات چند ماه پیش خود را جویا شد که طبق معمول جواب سربالا شنید و یا همین سئوالاتی که توسط امیر حقیان دیگر عضو شورا پرسیده شده است چندان پاسخ شایسته ای دریافت نکرده است.
با این تفاسیر بایستی اذعان نمایئم که اعضای شورا و آحاد مردم از اینکه جواب سئوالات خود را صادقانه دریافت نمایند کمی مایوس شده اند و بالتبع در این شرایط نمی توان از کسی  مطالبه صبر وتحمل بی مورد داشت.
سیاوش توحیدی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
شهردار وقتش داره ميگذره و شورش داره درمياد. استيضاح به موقع عالى ترين کار ممکن بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
خدایا هر کجا نگاه میکنیم سوئ استفاده است خدا بداد ای ملت برس ؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :