معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی به تبریز سفر می‌کنند
استاندار آذربایجان شرقی گفت، در طول هفته دولت اواخر این هفته وزیر اقتصاد و دارایی به همراه هیأتی میهمان استان خواهند بود و در اوایل هفته آینده نیز معاون اول رئیس‌جمهوری از سوی دولت در استان حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۲۸۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 23 August 2016
به گزارش تابناک  تبریز، اسماعیل جبارزاده،ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: این دو شهید بزرگوار اسوه اخلاص، تقوا و خدمت‌گزاری صادقانه به مردم هستند و همواره باید الگوی دولتمردان باشند.

اسماعیل جبارزاده، در خصوص برنامه‌های هفته دولت، افزود: هرسال دو هفته فرصتی مناسبی است تا خدمتگزاران مردم بتوانند خدمات انجام‌گرفته خود را در طول یک سال به حضور مردم ارائه کنند که هفته دولت و دهه فجر بوده و برای این دو مناسبت مسئولین دولتی علاقه‌مند هستند کارنامه عمل خود را در قالب پروژه‌ها و اقدامات انجام‌شده به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های هفته دولت در آذربایجان شرقی، از افتتاح صدها طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی خبر داد و گفت: تعدادی از این پروژه‌ها با حضور مسوولان ارشد دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.


استاندار آذربایجان شرقی، ادامه داد: طی هفته دولت در سراسر استان با توجه به خدماتی که توسط مسؤولان و همچنین مردم عزیز و بزرگوار انجام‌گرفته، برنامه‌هایی داریم که در مرحله اول گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگوار و در کنار آن ثمره خون پاک و مقدس این شهدا و خدمات انجام‌گرفته حضور مردم ارائه خواهد شد.

وی با بیان این که هفته دولت فرصت مناسبی برای ارایه گزارش عملکرد مسوولان به مردم است، افزود: بیشترین برنامه‌های هفته دولت در استان در این راستا خواهد بود و مسوولان استان با حضور در شهرستان‌های مختلف ضمن افتتاح پروژه‌ها، به ارایه گزارش عملکرد خود به مردم می‌پردازند.


وی اصافه کرد؛ در طول هفته دولت اواخر این هفته وزیر اقتصاد و دارایی به همراه هیأتی میهمان استان خواهند بود و در اوایل هفته آینده نیز  معاون اول رئیس‌جمهوری از سوی دولت در استان حضور خواهند یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :