همزمان با هفته دولت، چهار پروژه عمرانی فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز و هشت پروژه صنعت برق استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 27 August 2016


به گزارش تابناک تبریز، پارکینگ طبقاتی فرودگاه تبریز به مساحت 13 هزار متر مربع و ظرفیت 500 خودرو یکی از این پروژه‌ها بود که با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال احداث شده است.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی بهره‌برداری از ساختمان دیزل ژنراتورهای فرودگاه تبریز و پروژه نصب دیزل ژنراتورهای آن با اعتبار 30 میلیارد ریال آغاز شد.

بهسازی پوشش سقف ترمینال 4 فرودگاه تبریز با هزینه‌کرد 11 میلیارد ریال اعتبار چهارمین پروژه عمرانی این فرودگاه بود که در پنجمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.


افتتاح هشت پروژه صنعت برق استان و آغاز عملیات اجرایی تونل انرژی تبریز
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار آذربایجان شرقی، هشت پروژه صنعت برق استان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی پروژه مهم تونل انرژی تبریز آغاز شد.

برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها که توسط شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان در شهرستان‌های مراغه، تبریز، سراب، شبستر، بستان‌آباد و مسکن مهر شهر جدید سهند اجرا شده در مجموع اعتباری بالغ بر 292 میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، دستور آغاز عملیات اجرایی پروژه مهم تونل انرژی شهر تبریز را از طریق سیستم ویدئو کنفرانس صادر کرد.

این پروژه که شامل دو مرحله تامین کابل و ساخت تونل و کابل‌کشی است به منظور ظرفیت‌سازی برای تامین انرژی مورد نیاز مناطق مرکزی شهر تبریز در افق سه ساله اجرا می‌شود و اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری از آن بیش از 932 میلیارد ریال برآورد شده است.

پروژه تونل انرژی تبریز در مسیری به طول چهار کیلومتر از دکل عون بن علی تا پست GIS مرکزی تبریز اجرا می‌شود.

همزمان با این مراسم همچنین عملیات اجرایی احداث خط کابلی 132 کیلوولت مسیر پست گلستان به ستارخان در شهر تبریز با اعتبار پیش‌بینی شده 100 میلیارد ریال آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :