معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: فاز دوم خط یک، پس از طی دوره تقریبی 40 روزه برای اجرای تست‌های فنی، آماده مسافرگیری شده و با حضور یکی از مسؤولان کشوری، رسماً تقدیم شهروندان خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 24 September 2016
به گزارش تابناک تبریز، محمدصادق پورمهدی در حاشیه راه‌اندازی فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز اظهار داشت: متخصصان فنی و عمرانی شهرداری تبریز، با اجرای این پروژه پیچیده و وسیع در مدت یک سال نشان از قابلیت‌های فنی و عمرانی شهرداری تبریز دارد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: شهرداری تبریز در یک سال گذشته، به طور شبانه‌روزی و بی‌وقفه پروژه فاز دوم خط یک را پیگیری کرده و به نقطه ارزشمند کنونی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات امروزی شهردار تبریز، در دوره توسعه و عمران شهر تبریز ماندگار است، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز با مدیریت جهادی نجفی و تلاش جهادگونه کارگران و تیم‌اجرایی، پروژه مترو را از دوره سست و بی‌رمق گذشته عبور داده و در آستانه تحول اساسی قرار داده‌ است.

پورمهدی با اشاره به اینکه بخش اصلی و عمرانی پروژه به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: فاز دوم خط یک، پس از طی دوره تقریبی 40 روزه برای اجرای تست‌های فنی، آماده مسافرگیری شده و با حضور یکی از مسؤولان کشوری، رسماً تقدیم شهروندان خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار