بالاخره میوه برجام به ایران رسید، هواپیمای ایرباس با استقبال رسمی و پرشکوه وزیز و مقامات کشوری در فرودگاه مهراباد به زمین نشست.
کد خبر: ۳۶۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 14 January 2017
به گزارش سرویس اجتماعی تابناک تبریز، بالاخره میوه برجام به ایران رسید، هواپیمای ایرباس با استقبال رسمی و پرشکوه وزیز و مقامات کشوری در فرودگاه مهراباد به زمین نشست.
 
به نظر می رسد آقای اخوندی حساب ویژه ای برای این ایرباس باز کرده است و تبلیغات وصف ناپذیر برای این موفقیت دور از ذهن نبود ولی استقبال رسمی از یک هواپیمای ایرباس اجاره ای با حضور مقامات عالی نوعی تحقیر ملت میباشد در حالی که مردم آذربایجان هنوز به خاطر بی کفایتی جناب وزیر و زیر مجموعه ایشان در حادثه قطار زائرین علی ابن موسی الرضا(ع)داغدار هستند.
 
شوق وشعف آقای دکتر آخوندی بخاطر این دستاورد عظیم توهین به شعور ملت و نوعی فرار به جلو است که ضعفهای مدیریتی ایشان را میپوشاند.
 
خوب بود وزیر محترم راه وشهرسازی  شان و مقام خود را اینقدر پایین نمیاورند و به جای استقبال از ایرباس به فکر ناوگان فرسوده  کشور علی الخصوص خطوط ریلی که حجم وسیعی از مسافران را با کمترین کیفیت و هزینه های بالا جابجا میکند و همچنین راههای غیر استاندارد که سالانه جان هزاران نفر از هموطنانمان را میگیرد، میبودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :