معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای افرادی که از هر وسیله‌ای برای تخریب دولت دولت استفاده می‌کنند متاسفم، گفت : اگر هدف خدمت به مردم است باید دست در دست هم دهیم.
کد خبر: ۳۶۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 18 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، سعید شبستری در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز، با بیان اینکه اصلی ترین محور در جمهوری اسلامی مردم هستند و هدف دولتمردان خدمت به مردمی است که بهترین فرزندان شان را برای امنیت نظام و کشور فدا کردند، خاطرنشان کرد: تمامی مدیران استان باید نهایت تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند.

وی با بیان این که دولت تدبیر و امید در شرایط بسیار سخت اقتصادی و اجتماعی روی کار آمد، افزود: متاسفانه سیاست های دولت گذشته باعث تحریک دنیا علیه جمهوری اسلامی شد، ولی بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، مساله مذاکره با کشورهای 1+5 با هدایت های رهبر معظم انقلاب و تلاش تیم مذاکره کننده به بهترین شکل ممکن انجام شد.

شبستری با بیان اینکه دستاوردهای برجام به هیچ عنوان قابل کتمان نیست، افزود: اگرچه عده ای منتقد هستند و ما کاستی ها و نارسایی ها را به هیچ وجه کتمان نمی کنیم، ولی باید به مزایای برجام و اثرات ملموس آن در زندگی روزانه مردم نیز توجه داشت.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دولت دهم، صندوق ذخیره ارزی خالی به دولت یازدهم تحویل داد، اظهار کرد: بر اساس گفته وزیر اقتصاد، میزان بدهی دولت قبل حدود 600 تا 700 هزار میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه برخی ها فقط به فکر افزایش انتظارات مردم از دولت هستند، گفت: مسوولان استانی ترجیح می دهند که به حاشیه های ایجاد شده توسط برخی افراد توجه نکرده و فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

شبستری خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند که تعداد شاغلان استان از سال 84 تا 92 بیش از 35 هزار نفر کاهش یافت؛ با وجود کمبود در آمدهای دولت، هر سال در دهه فجر 700 تا 800 میلیارد تومان پروژه افتتاح می کنیم در حالی که در بهترین حالت، بودجه عمرانی استان 400 میلیارد تومان می باشد.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر افزایش سهم مالیاتی استان نیز گفت: این اخبار کذب و اخبار منتشر شده فقط یک لایحه برای درآمدهای استان است که هنوز تصویب نشده و انتظار داریم نمایندگان استان از اختیارات خود استفاده کرده و میزان بودجه استان را بیش از پیش افزایش دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه عده ای به دور از تقوا، از صبح تا شب فقط مصاحبه منفی علیه دولت می کنند، افزود: مایوس کردن مردم بزرگ ترین ظلم به نظام و کشور است و حداقل عملکردهای مثبت را هم بگویند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو با تاکید بر لزوم پرهیز گروه ها و افراد از تبلیغات زودهنگام، اظهار کرد: انتظار داریم تمامی دستگاه ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند که این موضوع یکی از مهم ترین خواسته های رهبری و رییس جمهوری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :