گزارش ویژه تابناک تبریز؛
کد خبر: ۳۶۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 22 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، ظاهرا این سرنوشت بسیاری از اعلان های عمومی کشورماست که عمر آنها به یک ماه نرسیده یا تکذیب می گردند یا قلب ماهیت می دهند.
 
نمونه بسیار بارز این اعلان های عمومی را شاید بتوان در شعارهای انتخاباتی کادیداهای ریاست جمهری دانست.
 
مثلا هنگامی که حسن روحانی قول داده بود 100 روزه مشکلات اقتصادی کشور را حل کند بعد از تصدی سمت ریاست جمهوری در نخستین مصاحبه خبری خود چنان حاشیه ای بر شعار خود زد که مجری تلویزیون مجبور به تغییر سئوال خود شد.اما ظاهرا سطح این گونه شعارها و یا اعلان ها به سطوح استانی نیز رسیده است .
 
مثلا سال قبل بود که مجوز سرمایه گذاری خارجی میلیارد دلاری برای استان صادر گردیده بود اما در آخر سال 95 شاهد آن بودیم که تقریبا یک دهم این مبالغ هم در این استان سرمایه گذاری صورت نپذیرفته است. امسال نیز داستان سال قبل در حال تکرار است .
 
2 دی ماه 95 رضا حسینی در نشست شورای اداری ملکان اعلام می کند : مجوز سرمایه گذاری(2.2میلیارد دلاری) برای احداث نیروگاه 1200مگاواتی و آزاد راه گرفته شده است. دقیقا  یک ماه پورمهدی معاون فنی استاندار ،  2 بهمن 95 با بیان اینکه در مورد آزاد راه تبریز ـ  مرند ـ بازرگان استاندار تلاش‌های زیادی صورت داده‌اند اما فعل و انفعالات ارزی در کشور باعث شد وزارت راه زیر بار مصوبه دولت و سرمایه‌گذار خارجی هم زیر بار شرایط جدید نرود.
 
و نتیجه آن شد که این پروژه باز هم معطل تخصیص اعتبار دولتی خواهد بود.
از سوی دیگر برای تکمیل آزاد راه تبریز سهند که بخشی جزئی از آن باقی مانده و طبق صحبت های مسئولین امر، این پروژه معطل اختصاص چند ده میلیارد تومان پول است اما مانند سال قبل ، امسال نیز خبری از افتتاح این آزاد راه مهم و استراتژیک برای شهر سهند خبری نخواهد بود.
گویا این تقدیر تمامی خبرهای خوش این دولت است که با گذر اندک زمانی افکار عمومی نسبت به احتمال وقوع یا عدم آن تردید اساسی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :