استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛
جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا وارز پنجشنبه 26 اسفند درمحل استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 16 March 2017
درمبارزه با قاچاق ،کالاهای موجود شناسایی وثبت شود

به گزارش تابناک تبریز، جبارزاده در این جلسه با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزء دغدغه های دولت است اظهار داشت : اولین قدم مبارزه با قاچاق کالا ، شناسایی وثبت کالا ومحل نگهداری کالا های موجود است.

 نکاتی که باید مسافرین هوایی رعایت کنند در اختیار مسافرین قرار گیرد

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد : شرکت ها و آژانس های مسافرتی نکاتی که مسافران فرودگاه باید رعایت کنند در کنار صدور بلیط در اختیار مسافران قرار دهند.

جبارزاده با اشاره به اینکه با بازرسی بدنی توسط گمرک درفرودگاه موافق نیستیم خاطر نشان کرد،مابه دنبال افزایش تردد ازفرودگاه هستیم و ازرسی های فرودگاه حدالمکان باید به صورت نامحسوس انجام شود تا مسافران محترم موذب نشوند.

 مناطق آزاد ،آزاد از قوانین نیست

استاندار آذربایجان شرقی متذکر شد : مناطق آزاد ،آزاد ازقوانین نیست وتابع قوانین جمهوری اسلامی است وباید قوانین رعایت شود.

 قاچاق شبه قانونی

جبارزاده تصریح کرد ،اجازه نخواهیم داد کالای قاچاق وارد استان شود وبرخی کالاهای قاچاق موجود درفروشگاه های استان بافاکتور قانونی ازتهران وارد شده است.

وی اضافه کرد ،استان آذربایجان شرقی درسه سال گذشته ،2سال به عنوان استان برتر درمبارزه با قاچاق کالا معرفی شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شعار افتخار میکنم جنس ایرانی می فروشم از آذربایجان شروع شده است افزود ،وجود جنس خارجی در بازار به معنای قاچاق نیست ولی مردم هم ، چه خریدار و چه فروشنده تا می توانند بر روی کالای داخلی تمرکز کنند ؛تولید کنندگان نیز باید با توجه بیشتری به کیفیت و قیمت کالا ،کالای خود را تولید کنند.

جبارزاده به اهمیت مراوده تجاری اشاره کرد و گفت:هرچه تعداد مبادی گمرکی دراستان بیشتر باشد یک امتیاز بزرگ محسوب می شود.

استاندار  درپایان گفت:ملاک ومعیار درمبارزه کالا و قانون است و بستر اجرای این قوانین آماده است وباید با قاچاق کالا مبارزه بی امان انجام شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
* موذب *
ای که گفتی یعنی چه؟!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :