دکتر شبستری:
رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی، با بیان اینکه ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی از امروز در 65 فرمانداری و بخشداری آغاز و تا ششم فروردین ادامه خواهد داشت، افزود: داوطلبان نام نویسی که تاکنون نتوانستند گواهی سوء پیشینه را اخذ کنند می توانند تا پایان مهلت ثبت نام، تعهد داده و گواهی سو پیشینه را ارایه دهند.
کد خبر: ۳۹۷۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 20 March 2017
سعید شبستری در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص آغاز نام نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با بیان اینکه از امروز 30 اسفند از ساعت 8 صبح، فرایند ثبت نام شروع شده و تا ششم فروردین ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: همه فرمانداری ها و بخشداری ها که 65 فرمانداری و بخشداری است، آماده  ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

وی با بیان اینکه حدود 51 هزار نفر در امر اجرای انتخابات دخیل هستند، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در راستای برگزاری هر چه بهتر فرایند نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اتخاذ شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در خصوص بحث ارایه گواهی سوء پیشینه از سوی داوطلبان ثبت نام، گفت: به همراه داشتن گواهی سوء پیشینه از ملزومات ثبت نام بوده و باید ارایه شود اما مانع از ثبت نام نیست و داوطلبان نام نویسی که تاکنون نتوانستند گواهی سوء پیشینه را اخذ کنند می توانند تا پایان مهلت ثبت نام، تعهد داده و گواهی سو پیشینه را ارایه دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی در خصوص شرایط سنی داوطلبان نیز گفت: سن داوطلبان حتما باید 25 سال تمام باشد و بر این اساس متولدین 30 اسفند سال 1370 و ما قبل  از آن می توانند در این دوره از انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر بوده و در صورت نیاز و درخواست فرمانداری ها و بخش داری ها قابل تمدید است که در این صورت از طریق ستاد انتخابات استان اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :