کد خبر: ۴۰۰۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 30 March 2017
انتظارها به سر رسید و ثبت نام کاندیداهای شورای شهر انجام پذیرفت.
بیش از ۶۰۰ نفر خود را لایق خدمتگذاری در عرصه شورای شهر تبریز تشخیص داده اند.البته این امر که یکی از نشانه های اهتمام شهروندان به سرنوشت خود وشهر خویش است جای خوشحالی دارد اما هر بیننده منصفی بایستی بدنبال یک سوال ساده باشد . معیار اینکه چه کسی می تواند تشخیص دهد برای خدمتگزاری در چنین عرصه هایی مفید است یا نه چیست؟
متاسفانه شاهد آنیم که بسیاری از افرادی  که برای ثبت نام اقدام نموده اند چندان تجربه و تخصصی در مورد مسایل شهری ندارند.البته شاید اغلب آنها  در برخی از زمینه ها افر ادی دارای تخصص باشند اما شهروندان عزیز بایستی توجه نمایند که این تخصص ها زمانی می تواند در بستر عرصه شورای شه. باشد که منتخبین مردم دارای اطلاعات حداقلی در مورد مسایل تخصصی شهر باشند.
بعنوان فردی که ۳۰سال در کار اجرایی بوده ام به ضرس قاطع می گویم آنانیکه ازهم اکنون اعلام می کنند مسایل شهری و یا مربوط به ساخت وسازها چندان مهم نیستند و با چند  بار حضور در جلسات کاری شورا نسبت به آنها شناخت و علم پیدا خواهیم نمود بدنبال بر افر وختن آتش فساد دیگری در شورای شهر پنجم هستند و این ظلمی آشکار در حق و‌حقوق شهروندان این شهر مظلوم است.
چه بسیار فسادها و‌رانتهایی که در اثر عدم تسلط اعضای شورای چهارم بوقوع پیوسته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :