شهردار آمل از ارتقای رتبه شهرداری آمل از رتبه 9 به 10 خبر داد و گفت: سالیان سال این موضوع مسکوت ماند اما بالاخره موافقت آن را گرفتیم و قطعا تا هفته آینده در وزارت کشور به امضا می‌رسد.
کد خبر: ۴۰۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 04 April 2017

سفیر هراز، احمد امیرسلیمانی در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی شهر آمل با ابراز خوشحالی از چهارمین سال و سال پایانی خدمت در بین اعضای شورا شهر، گفت: از مدیران مناطق یک، 2 و مدیران عامل سازمان‌های وابسته که سال پر تنشی را همراه با همدلی، آرامش، تدبیر و بدون درگیری و حاشیه‌پردازی با موفقیت پشت سر گذاشتند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به عملکرد شورا و شهرداری در اجرای پروژه‌های عظیم شهری، اظهار کرد: بازگشایی محورهایی که بسیاری از مدیران جرات ورود به چنین پروژه‌هایی را نداشتند از جمله این عملکردها است که دوستان ما با نیت خیر، جرات، تجربه و پاکدستی پا به عرصه گذاشتند و محکم و مقتدرانه پروژه‌ها را اجرا و به بهره‌برداری رساندند.

 

شهردار آمل با عنوان اینکه ما بارها اعلام کردیم که هر کس در این شهر اعم از رسانه‌ها و غیر اگر پرونده فسادی وجود دارد را مطرح کند، ادامه داد: به‌عنوان فردی که بیش از 700 میلیارد تومان با امضایم هزینه شد برای هر یک ریال آن توضیح دارم و  جز افتخارات من و مدیرانم است؛ امیدوارم عزیزانی که به شورای شهر آتی ورود پیدا می‌کنند از این مدیران استفاده کنند چرا که اعتقاد دارم هر یک از مدیران شهرداری در جایگاه خودشان شهرداران بسیار خوبی برای شهر آمل هستند.

 

 

 

این مسئول ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه اعضای شورا شهر گفت : در سال 95 تغییر ساختاری سازمان‌های شهرداری را در دستور کار قرار دادیم که به بعضی از سازمان‌ها ابلاغ و بعضی دیگر به دلیل کثرت کار در وزارت کشور به ماه فروردین موکول شد. امیدوارم با همت همه عزیزان سازمان‌های جدیدالتاسیس خودمان را راه اندازی کنیم.


امیرسلیمانی با اشاره به 2 منطقه‌ای شدن شهر آمل، تصریح کرد: با انجام این کار روند وصول پرونده‌های بدهکار را وقتی رصد می‌کنیم می‌بینیم که اوضاع ما با تمرکز مدیران مناطق خوب شد و توانستیم بخشی از پرونده‌های بدهکار را وصول کنیم و بقیه وصولی‌هایمان نیز در دستور کار است.


وی از ارتقای رتبه شهرداری آمل از رتبه 9 به 10 خبر داد و گفت: سالیان سال این موضوع مسکوت ماند اما بالاخره موافقت آن را گرفتیم و قطعا تا هفته آینده در وزارت کشور به امضا می‌رسد.

 

شهردار آمل ادامه داد: در بحث بودجه سال 95 با همه کاستی‌ها پایان سال، پایان بسیار خوبی بود و 118 میلیارد تومان از بودجه سال 95 محقق شد که متمم آن را تقدیم شورا می‌کنیم.


امیر سلیمانی در پایان با اشاره به تعریض خیابان امام رضا(ع)، خاطرنشان کر: 6 واحد تجاری را تملک کردیم و 2 واحد مغازه دیگر امروز تملک می‌شود و در پایان این هفته هشت باب مغازه را تخریب و بلافاصله عملیات زیرسازی و آسفالت آن انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار