کد خبر: ۴۱۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲ 24 April 2017
دیروز نمایندگان فراکسیون ولایت مجلس از رییسی درباره اینکه اگر قرار باشد یک نفر از میان او یا قالیباف در انتخابات بماند رییسی چه خواهد کرد؟ پرسیده‌اند و او پاسخ داده است: ما با هم کارمان را انجام می‌دهیم و در چارچوب جمنا مسائل‌مان را هماهنگ می‌کنیم و پیش می‌رویم. و مشکلی در این جهت پیش نخواهد آمد. رییسی در رابطه با کابینه احتمالی‌اش هم صحبتی نکرده اما تاکید کرده از همه افراد شایسته در دولتش استفاده خواهد کرد.

حاجی‌دلیگانی از اصولگرایان حاضر در جلسه می‌گوید: سخنان رییسی در این جلسه شفاف و همراه با صراحت بود.

سوالاتی را نمایندگان پرسیدند و ایشان هم مباحثی را مطرح کرد که مورد استقبال حاضرین بود. به گفته حاجی دلیگانی همه نمایندگان از این جلسه راضی بودند و این جلسه به نوعی اعلام آمادگی نمایندگان فراکسیون ولایت در جهت کمک به اجرای برنامه آقای رییسی بود. آن‌طور که حاجی‌دلیگانی می‌گوید رییسی در این جلسه گفته است: من تلاش می‌کنم از همه سلایق سیاسی استفاده ‌کنم. و برای من نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرا تا زمانی که در خط امام هستند هیچ تفاوتی ندارند. مهم این است که بتوانیم برای مردم کاری انجام دهیم. رییسی تاکید زیادی بر محرومیت‌زدایی داشته و گفته است که باید از تحریم‌ها به مثابه فرصت برای کشور استفاده کنیم. او همچنین گفته به هیچ‌وجه وارد تخریب هیچ کاندیدایی از دولت فعلی یا گذشته نخواهم شد و تخریب کاندیداهای دیگر را حرام شرعی می‌دانم و تلاش می‌کنم ظرفیت‌ها و توانایی‌های خودم را بیان کنم.

گفتنی است محمدباقر قالیباف هم امروز در جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در مقطع انتخابات همه ما یک هدف مشترک داریم و آن است که همه ما مصمم هستیم که این دولت تکرار نشود، چرا که ادامه این دولت به معنای آن است که آرمان های انقلاب و مسائل اقتصادی کشور در خطر است؛ این هدف مشترک من و آقای رئیسی است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :