کد خبر: ۴۱۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 30 April 2017
به گزارش تابناک یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به این که کمیسیون کارگری شورای تأمین با حضور نمایندگان کارگران فعال است، گفت: رویکرد کمیسیون کارگری دفاع از حقوق کارگران به‌عنوان قشر مهم و زحمت‌کش نظام است .

« محمدعلی طالبی» در نشست هم‌اندیشی مجمع نمایندگان استان ضمن گرامیداشت هفته کارگر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) اظهار کرد: روند تعاملی بسیار مطلوبی با تشکل‌های کارگری برقرار است و بسیاری از مسائل مطرح‌شده از سوی کارگران که در حوزه اختیارات دولت در استان یزد بوده است رفع شده یا در حال مرتفع شدن می‌باشد .

وی بابیان این که استراتژی مشخصی برای حل مشکلات کارگران در کشور وجود ندارد؛ افزود: بخش عظیمی از چالش‌های کارگری به مدیریت کلان کشور در قوای سه‌گانه بازمی‌گردد که نیازمند تدابیر لازم است .

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در ادامه بابیان این که تعادلی لازم در روابط کار و کارگر و اقتصاد جامعه محقق نشده است، تأکید کرد: ضرورت دارد ارتباط و تعامل چندجانبه با کارگران ایجاد و از حجم مشکلات آنان کاسته شود تا فضای مناسب‌تری برای کار تلاش و تولید محقق شود
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار