سندی دیگر بر اثبات وعده های توخالی روحانی
حسن روحانی در ابتدای کار ریاست جمهوری خود وعده حل 100 روزه مشکلات اقتصادی را داده بود اما بعد از گذشت 4 سال فقط توانست به انکار علنی ان بپردازد. البته وی بارها تاکید کرده بود که حتی آب خوردن ما هم به مذاکرات هسته ای مرتبط است و اگر این مذاکره نتیجه دهد بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور مرتفع خواهد گردید . اما امروز سخنان حامیان سرسخت وی حکایت دیگری را روایت می کند.
کد خبر: ۴۱۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲ 01 May 2017
به گزارش تابناک تبریز، حسن روحانی در ابتدای کار ریاست جمهوری خود وعده حل 100 روزه مشکلات اقتصادی را داده بود اما بعد از گذشت 4 سال فقط توانست  به انکار علنی ان بپردازد. البته وی بارها تاکید کرده بود که حتی آب خوردن ما هم به مذاکرات هسته ای مرتبط است و اگر این مذاکره نتیجه دهد بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور مرتفع خواهد گردید .
 
اما امروز سخنان حامیان سرسخت وی حکایت دیگری را روایت می کند.
 
زهر ا ساعی نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معضل قراردادهای کار سفید امضا هنوز وجود داشته و رفع نشده است، تصریح کرد: هر چند کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیری هایی را در این رابطه داشته و همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به طور مداوم بر لزوم به حداقل رساندن این قراردادها تاکید و تلاش هایی را داشته اما متاسفانه با توجه به شرایط فعلی کشور، تحریم ها، رکود اقتصادی و همچنین تعطیلی کارخانجات این معضل هنوز وجود داشته و رفع نشده است.
 
سخنان وی به خوبی این نکته را اثبات می کند که تلاشهای نیمه جان دولت برای احیای شرایط اقتصادی کشور راه به جایی نبرده است . وضعیت کارگری و همچنین اوضاع کارخانه های تولیدی استان به گونه ای است که حتی سرسخت ترین مدافعین دولت نیز نمی توانند از ان دفاع نمایند.
 
اما همین چند روز پیش بود که حجت الله میرزایی معاون امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در نشست مشترک نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان گفت امروز نرخ تورم  به 7 درصد و رشد اقتصادی 11 درصد رسیده است .
 
وی ضمن نمونه اعلام کردن وضعیت کارگری استان گفت تعداد بنگاه‌های تولیدی مشکل‌دار استان  فقط  ده واحد است. حال با نگاهی دوباره به مواضع خانم ساعی مشخص می شود که بسیاری از آمارسازی ها دولت در آستانه انتخابات صرفا مانوری برای جلب جمایت اقشار زحمت کش جامعه است و کاربرد دیگری از آنها متصور نیست.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کریم شبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
از زمانیکه قانون کار فعلی تصویب شده دیگر کسی حاضر نیست جوانی را برای کارآموزی بپذیرد -در حد امکان از بکار گیری جوان بیکار که سر بار خانواده اش است اجتناب می نمایند زیرا هیچ کارآفرینی علاقه ندارد خود را گرفتار قانون کار وآرای سخت ومصیبت بار هیاتهای تشخیص وحل اختلاف کند ومجبور به پرداخت خارج از توان وتکلیف مالایطاع نماید لازم است در قانون کار وتعیین دسمزدها نظر کارفرمایان نیز توجه شود تا اینچنین شاهد بیکاری جوانان که کاری هم بلد نیستند نباشیم این کشور وجوانان آن ارزش تامل ببشتری دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :