مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بر ضرورت توسعه فعالیت های هنری در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: در این راستا از تمام برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان ها حمایت می شود
کد خبر: ۴۱۷۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ 02 May 2017
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بر ضرورت توسعه فعالیت های هنری در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: در این راستا از تمام برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان ها حمایت می شود.

محمد جوروند در سفر یک روزه خود به شهرستان رامهرمز نشست مشترکی با هنرمندان این شهرستان برگزار کرد و به بررسی مشکلات و موانع پیش روی آنان پرداخت.

جورند در این نشست در راستای رفع مشکلات هنرمندان و حمایت از فعالیت های هنری شهرستان قول مساعد داد و گفت: در سفرهای شهرستانی به دنبال بررسی مشکلات هنرمندان و دغدغه های آنان هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن مشکلات و دغدغه های هنرمندان، افزود: برای رفع این دغدغه ها باید اقدام عملی و نتیجه بخش انجام شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت های هنری و فرهنگی، گفت: جشنواره ها و برنامه های متعددی که در این مدت انجام شده است، حکایت از عزم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برای دستیابی به نتیجه مطلوب در حوزه فرهنگ و هنر را دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا از تمام فعالیت های فرهنگی هنری هنرمندان شهرستان رامهرمز حمایت می کنیم.

جوروند بیان کرد: تلاش ما این است که انجام فعالیت های فرهنگی هنری را به خود هنرمندان واگذار کنیم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حمایت کننده باشد. 

گفتنی است، توسعه فعالیت‌های فرهنگی و حمایت از فعالان هنری و فرهنگی در شهرستان‌ها از رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار