نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترکی مردم متدین استان را به حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در تبریز دعوت کردند.
کد خبر: ۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰ 10 February 2015

 دراین بیانیه  آمده است: دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار ملت آزادۀ جمهوری اسلامی است و در آن ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) طومار دو هزار و 500 ساله رژیم طاغوتی را درهم پیچید و روح امید و خودباوری را در کشور زنده کرد.

این بیانیه می افزاید: یوم الله 22 بهمن 1393 را در حالی پاس می داریم که انقلاب اسلامی با بهره گیری از راه ومنش امام راحل (ره) و ایثار شهیدان و مقاومت ملت ایران با هدایت های هوشمندانه رهبرفرزانه انقلاب به پیروزی های بزرگ و درخشانی در صحنه های جهانی دست یافته است.

در این بیانیه مشترک که به تایید نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی رسیده ، آمده است: پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی، درمانی، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی و تکنولوژی های نظامی و ... مرزهای دانش را درنوردیدند.

این بیانیه می افزاید: در سالی که به نام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته و به رغم توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف، ملت بزرگ ایران اسلامی با خنثی نمودن دسیسه های آن ها و با تأسی از شعار رهبر و مقتدای خود، مسیر سربلندی و توسعه و خود اتکائی را با عزت و افتخار، همراه و همگام با دولت تدبیر و امید و با اتکا و توجه ویژه به دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در جهت نیل به اهداف عالیه خود طی طریق می نماید.

درادامه این بیانیه مشترک تاکید شده است: اینجانبان ازمردم متدین آذربایجان شرقی دعوت می کنیم با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده و بار دیگر افق روشنی از انقلاب اسلامی را در برابر جهانیان ترسیم نمایند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :