شهردار تبریز:
شهردار تبریز گفت: یکی از مراکز فرهنگی بزرگ ایران پروژه مقبره الشعرا تبریز است که شهرداری اجرای این پروژه را با 70 میلیارد تومان اعتبار آغاز کرده و تا شهریور ماه امسال به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۴۲۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶ 12 May 2017
 صادق نجفی عصر امروز در اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری تبریز 2018 که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد، اظهار داشت: وضعیت هماهنگ مدیریتی در آذربایجان‌شرقی باعث شده استان از جهش توسعه‌ای مناسبی برخوردار باشد و در حوزه مدیریت شهری پروژه‌های بزرگی اجرا کرده‌ایم.

وی افزود: پروژه‌های بزرگی که در گذشته سال‌ها طول می‌کشید ظرف مدت چند ماه به انجام رسانیدم و در حال حاضر پروژه‌های بزرگی در تبریز با هماهنگی مدیریت استانی در حال اجرا داریم.

نجفی اذعان داشت: یکی از مراکز فرهنگی بزرگ ایران پروژه مقبره الشعرا تبریز است که شهرداری اجرای این پروژه را با 70 میلیارد تومان اعتبار آغاز کرده و تا شهریور ماه امسال به اتمام خواهد رسید.

شهردار تبریز با بیان اینکه تبریز یک مرکز فرهنگی بزرگ نداشت و  در حال حاضر مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز مراحل نهایی خود را سپری می‌کند؛ افزود: پروژه بزرگ مرکز تجارت جهانی تبریز را امروز افتتاح کردیم و علاوه بر حوزه‌های عمرانی در راستای زیبایی شهری اقدامات زیادی انجام دادیم.

این مسؤول تصریح کرد: تبریز بیش از 200 سال مرکز حکومت ایران بود و در حال حاضر المان‌های دوران‌های تاریخی تبریز را احداث می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در رابطه با مسائل نرم افزاری و مقرراتی توسعه شهری آغاز کردیم و امیدواریم تا سال 2018 اقدامات ما به نتیجه برسد، ادامه داد: در چند محور تاریخی و اصلی شهر تبریز پیاده‌روهایی را در رابطه با معماری شهری و تبدیل آنها به مراکز توسعه صنایع‌دستی در دست احداث داریم.

شهردار تبریز یادآور شد: بخشی از ساختمان‌های قدیمی را بازسازی می‌کنیم و امیدواریم با این جهشی که شهر در راستای رویداد 2018 خواهد داشت، بتوانیم به توسعه صنعت گردشگری استان و کشور کمک کنیم.

نجفی گفت: در طول چهار سال گذشته به میزان هشت هزار و 500 میلیارد تومان بودجه شهرداری تحقق یافته که 7 هزار میلیارد آن در حوزه عمرانی صرف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار