معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: من در یک دوره‌ای مسئولیت واگذاری سرخابی‌ها را به‌عهده داشتم، ولی اکنون مسئولیتی ندارم.
کد خبر: ۴۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 02 June 2015
به گزارش تابناک یزد، امیررضا خادم درباره شرایط تیم‌های پرسپولیس و استقلال برای فصل آینده اظهار داشت: ابتدا باید مشخص شود که این تیم‌ها در اختیار وزارت اقتصاد و دارایی هستند یا وزارت ورزش و جوانان. با توجه به شرایطی که در مزایده‌های اخیر به وجود آمد، در حال حاضر بحث جمع کردن پرسپولیس و استقلال در فصل نقل‌وانتقالات اهمیت زیادی دارد و باید تصمیم‌گیری شود که دو باشگاه در اختیار کدام وزارتخانه هستند.

«مسئولیت من در امر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود و شرایط را برای این کار آماده کرده بودیم، اما اکنون مسئولیتی ندارم»، معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان این جمله در مورد استعفایش از سمت نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در خصوصی‌سازی سرخابی‌های پایتخت گفت: من نمی‌توانم در این زمینه نظری بدهم. من در یک دوره‌ای مسئولیت این کار را به‌عهده داشتم و طبق قانون و مصوبه مجلس و روشی که سازمان خصوصی‌سازی تعیین کرده بود، مقدمات کار را به همراه همکارانم فراهم آوردیم.

وی در ادامه افزود: آن دوره و مأموریت من به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال به پایان رسیده و نمی‌شود از این واژه استفاده کرد که من استعفا داده‌ام. اکنون مسئولیتی ندارم و باید تکلیف ما مشخص شود. سال گذشته قرار بر این بود که دو تیم برای واگذاری آماده شوند که در میان فصل تصمیمات دیگری گرفته شد و این وسط من پاسخگو شدم. باید بگویند که با توجه به شرایط موجود نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال خواهم بود یا نه.

خادم در خصوص اینکه آیا روش واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی مناسب بوده است یا نه، گفت: به این موضوع کاری ندارم که روش مناسب بوده یا نه اما مهم این است که ما آنچه را قانون تکلیف کرده بود، به درستی انجام دادیم، ولی اینکه خریدارانی پیدا نشدند که در قالب شرایط واگذاری قرار بگیرند، دیگر به من ارتباطی ندارد و نباید پاسخگو باشم.


تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار