مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه گفت: خیابان مدرس، یکی از پروژه‌های قدیمی کرمانشاه در بافت مرکزی و بازار است که پس از توقفی 10 ساله بخش دیگری از این خیابان تعریض می‌شود.
کد خبر: ۴۳۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 27 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،علی‌رضا وزیری، اظهار داشت: خیابان مدرس، یکی از پروژه‌های قدیمی کرمانشاه در بافت مرکزی و بازار است که پس از توقفی 10 ساله بخش دیگری از این خیابان تعریض می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه تعریض خیابان مدرس را مستلزم همکاری بخش خصوصی، ارگان‌های دولتی و مجموعه‌های خاصی که در این مکان مالکیت دارند دانست و گفت: تاکنون 35 پروژه در خیابان مدرس با مشارکت بخش خصوصی، سازمان بهسازی و نوسازی، شهرداری کرمانشاه با بیش از 200 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری با مردم انجام شده است.

وی از شهروندان ساکن در این خیابان خواست در صورتی که تمایل به بهره‌گیری از تسهیلات سازمان بهسازی و نوسازی بافت فرسوده کرمانشاه برای بازگشایی بافت قدیمی شهر کرمانشاه(خیابان مدرس) دارند اعلام آمادگی کنند.

وزیری به احداث عظیم‌ترین ساخت و ساز شهرداری با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در خیابان مدرس اشاره و بیان کرد: این پروژه با 14 هزار مترمربع زیربنا در هفت طبقه به مساحت دو هزار مترمربع با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار