استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مراسم بدرقه باشکوه از آیت الله شبستری برای قدردانی از زحمات 22ساله ایشان در آذربایجان‌شرقی است .
کد خبر: ۴۳۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 30 May 2017
اسماعیل جبارزاده صبح امروز در مراسم بدرقه مردمی آیت الله شبستری اظهار کرد: این مراسم برای قدردانی از زحمات ۲۲ ساله  نماینده ولی فقیه در استان است که همه به خصوصیات ایشان تا حد زیادی  آشنا هستند.

وی با بیان اینکه تاریخ آشنایی من با آیت الله شبستری از دهه ۷۰ بوده که در آن زمان نماینده مجلس  بودند، گفت: با توجه به اینکه در مجلس شورای اسلامی، افراد نخبه زیادی حضور داشتند و همیشه با ایشان جلسات متعدد برگزار می‌کردیم که به قبل از انتخاب ایشان به سمت امامت جمعه تبریز برمی‌گردد،  این بزرگوار همچنین در زمینه‌های اقتصادی استان تلاش‌های  فراوان نیز کرده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور آیت الله شبستری در کمیسیون بازرگانی مجلس افزود: با حضور وی در این کمیسیون شاهد رشد بخش خصوصی شدیم که ناشی از ذهن و علم اقتصادی ایشان در زمینه اقتصادی بوده است.

وی با یادآوری اینکه اگر در بحث سرمایه‌گذاری و اقتصاد تحولات را شاهد هستیم از جمله حمایت‌های آیت الله شبستری بوده، افزود: حمایت ایشان از سرمایه‌گذاران سالم و مفید در جامعه بوده است که همیشه در کنار رشد اقتصادی استان بوده اند.

جبارزاده با اشاره به تشکیل جلسه اقتصاد مقاومتی با حضور وزیر در سال گذشته گفت: آگاهی کلان آیت الله شبستری باعث رونق تولید، اشتغال و رونق اقتصادی در بخش خصوصی در بدترین شرایط کشور بوده است.

وی بیان کرد: امروز همه اقشار مردمی دور هم جمع شده و اثبات کردیم که هر کسی  برای انقلاب حتی یک روز هم تلاش کند، قدردان وی  خواهیم بود چه برسد به فردی که عمر خود را برای عزت استان گذاشته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه از زحمات ۲۲ ساله آیت الله شبستری که در استان حضور داشتند، تشکر می کنیم، گفت: ایشان محور وحدت در بین مسؤولان و مردم بوده‌اند و با توجه به کسالت ایجاد شده برای آیت‌الله شبستری مدتی را نگران بودیم که به لطف خداوند سلامتی خود را به دست آورده‌اند ولی تقاضای برای کناره‌گیری از مسؤولیت، خواست خود ایشان بوده است . 

جبارزاده افزود: آیت الله آل‌هاشم  بنا به توصیه آیت الله شبستری منتسب شده‌اند که با عنایت رهبر فرزانه انقلاب از هفته دیگر مسؤولیت  خود را آغاز خواهد کرد که وی از جمله فرزندان انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: این حضور گسترده مردمی برای بدرقه پدر معنوی خود پیام ولایتی برای همه است و بار دیگر قدردانی مردم آذربایجان را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار