منتخب شورای پنجم خبر داد:
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج : بیست راهبرد فنی ترافیکی در اولویت کمیسیون حمل ونقل و ترافیک شهری پنجمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج قرار می گیرد .
کد خبر: ۴۵۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 02 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ کیوان آشنا روزیکشنبه در جمع شماری از شهروندان یاسوج گفت : روان شدن ترافیک ، تامین رفاه و آسایش شهروندان ، ارتقاء شاخص های حمل و نقل از جمله اهدافی است در این راهبردها دنبال می شود .
وی اظهار داشت: برنامه ریزی وحل معضل ترافیک آبشار، احداث زیرگذر و روگذر، تعریض خیابان ها، توسعه بلوارها، جابه جایی صنوف مزاحم ، احداث پارکینگ منطقه ای ، توسعه ناوگان حمل ونقل عمومی ، نوسازی ناوگان تاکسیرانی و ساماندهی وانت بارها از جمله این راهبردهاست .
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج گفت : برای اجرایی شدن این راهبردها برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدتی با مشارکت شهرداری یاسوج و بخش خصوصی تدوین می شود .
وی افزود : بخشی از این راهبردها از جمله انتقال صنوف مزاحم و آلاینده با مشارکت بخش خصوصی واتحادیه اصناف وتعاونی ها محقق می شود .
آشنا در خصوص یک طرفه کردن خیابان ها اظهارداشت : یک طرفه کردن خیابان ها در کوتاه مدت ممکن است مفید باشد ولی برای دراز مدت جوابگو نیست .
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج به بازدیدهای میدانی منتخبین شورای اسلامی اشاره کرد و گفت : هدف از این بازدیدها آشنایی منتخبان با مشکلات مناطق شهری یاسوج است .
وی افزود : بخشی از این بازدید به بررسی مشکلات حمل ونقل و ترافیک شهری و نیازهای شهروندان دراین حوزه اختصاص می یابد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار