مدیر فنی و شهرسازی سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمانشاه با اشاره به ممنوع بودن تعریض سه‌راه نواب، گفت: عمده پروژه‌ها‌ی تعریض خیابان مدرس، ازسه‌راه نواب تا چهاراه‌اجاق عملیاتی شده و در حال انجام است.
کد خبر: ۴۶۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ 30 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،بابک امامیان امروز ، اظهار داشت: خیابان مدرس یکی از پروژه‌های قدیمی کرمانشاه است که در بافت مرکزی شهر واقع شده است.

وی با بیان اینکه تعریض خیابان مدرس از دهه 40 مورد تقاضای کسبه خیابان مدرس بوده است، ادامه داد: تقریبا از سال 84 در این مکان شروع به تملک برخی از املاک خیابان و تعریف برخی از پروژه‌ها شده است.

مدیر فنی و شهرسازی سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری کرمانشاه با اشاره به ممنوع بودن تعریض خیابان سه‌راه نواب، ادامه داد: تعریض بخشی از خیابان مدرس به خاطر ثبت آثار ملی توسط سازمان میراث فرنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به هیچ وجه امکان ندارد.

وی بیان کرد: عمده پروژه‌های تعریض خیابان مدرس از سه‌راه نواب تا چهارراه‌اجاق عملیاتی شده و تعریض آن نیز در حال انجام است.

این مسؤول با تاکید به مشارکت بیشتر شهروندان در این راستا، افزود: شهروندان این منطقه پای کار بیایند و از امتیازات ویژه‌ای که شورای اسلامی شهر برای آن‌ها در نظر گرفته است، استفاده کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار