گزارش تابناک تبریز از چلسه شورای شهر تبریز:
جلسه شورای اسلامی شهر تبریز طبق روال هر هفته 15 مرداد در ساختمان میدان ساعت برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۳۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 06 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، اسوتچی اولین سخنران پیش از دستور با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی یک نعمت بزرگ الهی است که ثمره خون شهداست، افزود، امروز باید مسئولین قدر این نعمت بزرگ را بدانند.

اسوتچی اذعان داشت: ترامپ و صدام هم مدیریت می کند، مسئولین باید بدانند که نباید به هر قیمت مدیریت کنند و باید در راستای جمهوری اسلامی مدیریت کنند.

وی تاکید کرد، مدیران باید با مردم صاف و صادق مدیریت باشند.

اسوتچی تصریح کرد: از شورای چهارم نا امید هستم، در اتفاقات اخیر رئیس و شهردار 50 درصد مقصرند، شورای شهر کارخانه سهم خواهی نیست و باید رئیس شورا در دوره پنجم در مقابل سهم خواهی بایستند.

اسوتچی اذعان داشت: پس از گذشت 8 ماه از تصویب یکسان سازی قرار دادها امروز گزارشی در این خصوص ارائه نشده است.

عضو شورای شهر اضافه کرد، حقوق عقب افتاده کارکنان را پیگیر شدیم، حق الجسله اعضای شورا واریز شد!

وی متذکر شد: امروز حقوق 2 منطقه اقساطی پرداخت شده می شود در حالی که حقوق های ده میلیونی در موقع مقرر پرداخت می شود؛ آقای شهردار از 2018 سخن می گوید و امیدواریم گردشگران در قوجامان تبریز اقامت بگیرند!

اسوتچی ابراز کرد:  سربازان گمنام امام زمان همانگونه که در مسائل امنیتی موفق هستند امیدواریم در مسائل اقتصادی نیز بیشتر نظارت کنند..

چمنی دومین سخنران پیش از دستور با اشاره به تحلیف ریاست جمهوری اظهارداشت: امید بر این است که تلاش های دولت در جهت ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی موثر واقع شود.

چمنی ابراز داشت: اصلاح قوانین گذشته شهرداری که نزدیک 60 سال است تغییر نداشته، می تواند برخی مشکلات شهری را حل کند.

وی تاکید کرد، کارهای انجام لازم است ولی کافی نیست؛ نبود مشاور حقوقی شورا باعث شد در برخی مصوبات قوانین مورد توجه قرار نگیرد.

چمنی چشم انداز مناسب تبریز را این چنین توصیف کرد، تبریز با محیط زیست سالم، تبریز شهری گردشگر محور، تبریز شهری زیبا و همچنین باید اعضای شورا در بهبود استانداردها و کیفیت زندگی شهری، تهیه و تدوین بودجه با لحاظ درآمد و هزینه ها، اصلاح ساختار اداری شهرداری تلاش کنند.

چمنی متذکر شد: بیشترین وقت مردم تبریز در ترافیک می گذرد، توسعه مترو می تواند در حل این مشکل کارساز باشد و باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد، شهرداری باید پروژه های که توجیح اقتصادی دارد در الویت قرار گیرد.
برچسب ها: شورای شهر تبریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :