مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه گفت:دو پروژه مدیریت شهری در کرمانشاه بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۴۸۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 04 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، امیررضا همایون دولتشاهی مشاور شهردار و رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری گفت : در راستای افزایش خدمت رسانی به شهروندان عزیز کرمانشاهی دو پروژه  شاخص در حوزه مدیریت شهری ، با هدف کاهش  بار ترافیک در مناطق  2 و 6 به زودی افتتاح خواهد شد .

وی افزود : در حوزه روان سازی  ترافیک و کاهش فاصله تردد وسایل نقلیه  خیابان  آیت الله هاشمی جهت اتصال شهرکهای دادگستری ، تاکسیرانی و دیزل آباد  در منطقه 6در حال آماده شدن برای افتتاح  می باشد .

وی تصریح کرد :در شهرداری منطقه 2 نیز حدفاصل تقاطع غیرهمسطح ایثار و دولت آباد  علاوه بر اصلاح هندسی  و دوربرگردان ، تعریض خیابان مکانیکها و شهرک امام در حال انجام می باشد که علاوه بر کاهش بار ترافیک  و صرفه جویی در مصرف سوخت  دسترسی آسان در مدت  زمان کمتری را برای شهرکهای دولت آباد ، اسلامیه و مهدیه  به تقاطع غیرهمسطح شهدای مدافع حرمو   بزرگراه کربلا و بالعکس در برخواهد داشت که به زودی به بهره برداری خواهد رسید .

همایون دولتشاهی با بیان اینکه  علی رغم  مشکلات مالی موجود که در سطح تمام  شهرداریهای  سراسر کشور مشهود می باشد پروژه های عمرانی ، خدماتی و ترافیک با مدیریت راهبردی و نظارت شخص  مهندس رضایی شهردار کرمانشاه  پیشرفت های خوبی تا این لحظه داشته است تاکید کرد : کلنگ زنی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره ) در ورودی شرقی کرمانشاه نیز بزودی در دستور کار قرار گرفته است .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار