مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی:
پاشایی ظهر امروز در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس و سرویس های حمل و نقل دانش آموزان استان در باشگاه فرهنگیان تبریز گفت: امسال بازرسان نامحسوس عملکرد سرویس مدارس را زیر نظر خواهند داشت.
کد خبر: ۴۹۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 20 September 2017
به گزارش تابناک تبریز، جعفر پاشایی اظهار داشت: سرویس مدارس حساسیت بالایی داشته و نیازمند تشکیل کارگروههای ارزیاب و نظارت متشکل از ارگانهای ذیرربط است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه بازرسان نامحسوس عملکرد سرویس مدارس را کنترل خواهند نمود، خاطر نشان ساخت: اگر در موضوعی گیرنده خدمات ناراضی باشد در بخشهای دیگر دچار مشکل می شویم.

وی با تاکید برهمکاری آموزش وپرورش و پلیس در امر خدمات رسانی تصریح کرد: هماهنگی باعث بهبود روند و ناهماهنگی در این حوزه ما را از کارکرد اصلی خود که خدمت رسانی به دانش آموزان وخانواده هاست باز می دارد.

پاشایی اطلاع رسانی و آگاهسازی گیرندگان از خدمات ارائه دهندگان را خواستار شد و افزود: تلاش ما در راستای رفاه نسبی دانش آموزان، اولیاء و بهبود روند موجود است.

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت استان با تاکید بر اینکه کار مدیران گره گشایی و حل مساله است، اظهار داشت: متولی سرویس مدارس در نواحی ومناطق، مسئولین انجمن اولیاء و مربیان و مدیران مدارس می باشد.

 پاشایی با اشاره به اینکه سرویس مدارس تبدیل به یکی از دغدغه های اولیاء دانش آموزان شده می باشد، افزود: نظارت بر امنیت و سلامت سرویس ها و رانندگان در راس برنامه های دستگاه تعلیم وتربیت است.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان تصریح کرد: رویکرد مجموعه و مدیر کل آرامش خاطر اولیا و دانش آموزان در کلیه امور مربوط به مجموعه بخصوص سرویس مدارس است.

شایان ذکر است که در پایان این جلسه ضمن قدردانی از فعالین سروریس مدارس استان، از برچسب خودروهای سالتحصیلی جدید رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :