در جلسه امروز شورای شهر تبریز، شهین باهر با کسب هفت رای به عنوان شهردار تبریز انتخاب شد.
کد خبر: ۴۹۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 24 September 2017
شاید نوشتن متنی در تائید شهین باهر برای تصدی شهرداری تبریز در روزهای نخست طرح نام کاندیداهای انتخاب شهرداری تبریز ، نیازمند مقدمات زیادی بود اما به مرور و با گذشت زمان، بعضی از جنبه های اجتماعی اهمیت این مساله مشخص تر شد تا اینکه شورای شهر با 7 رای به شهین باهر برای منصب شهرداری تبریز اعتماد کردند.
 
همه کاندیدای دیگر ، علیرغم دارا بودن نکات مثبتی که در کارنامه آنها مشاهده می شود در امتحان یک ماهه ارائه برنامه و عرضه شخصیت مدیریتی خود با معضلاتی مواجه گردیدند که یقینا امکان نمره قبولی دادن به آنها را اندکی سخت نمود است.
 
برخی از گزینه ها برای رسیدن به کرسی شهرداری مجبور شده بودند نه تنها اصالت گفتمانی سابق خود بلکه انتصاب خود به یک جریان سیاسی مشخص را منکر شوند. در حالیکه سابقه سیاسی و مدیریتی ان ها مشحون از حضور در ستادهای انتخاباتی یک جریان سیاسی خاص است.
 
از طرف دیگر برخی از عزیزان بدون داشتن حتی یک روز سابقه کاری در شهرداری و سایر مراکز اجرایی ، تلاش می کند تا نفس داشتن تجربه را زیر سئوال برده و به نوعی انگار می خواهد پایه های فلسفه را هم متحول نماید.
 
و ...
اما شهین باهر نه اصالت خود را منکر شد و نه برای جلب توجه برنامه دیگران را کپی و ارائه کرد
او بدون لابی همان ماند که بود .همانی است که بوده است. این مطلب بسیار مهم است که برای کسب قدرت چرخش های 180درجه انجام نداده است. او گزینه مطمئنی است.
 
در جلسه امروز شورای شهر تبریز، شهین باهر با کسب هفت رای به عنوان شهردار تبریز انتخاب شد.شهین باهر پیش از این عضو شورای چهارم تبریز بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :