رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان، گفت: واقعیت این است که دنیا باید بداند که ما دارای چیزی هستیم که با آن می توانیم با تمامی قدرت هایی که در مقابلمان می ایستند مقابله کنیم و آن مکتب عاشورا است مکتبی که شهید حججی و هزاران جوان دیگر در آن به رشد و بالندگی رسیدند و در این مکتب در مقابل ظلم می ایستند.
کد خبر: ۵۰۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 28 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "عبدالرضا علی پناه" در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی و رونمایی از کتابی که به این شهید بزرگوار تقدیم شد که با حضور امام جمعه بخش گلستان و دیگر مسوولین منطقه ای در فرهنگسرای قلم نسیم شهر برگزار شد طی سخنانی، اظهار داشت: امروز در دنیایی که بحث بر سر مسابقه تسلیحاتی است و کشوری مثل آمریکا ناوهای چندین میلیون دلاری را می سازد ما سلاحی داریم که قویتر از این سلاح ها است و این سلاح ایمان است.
 
علی پناه افزود: شهیدی که ما دیروز با شکوه هر چه تمام تر تشییع کردیم سلاح ایمان را به خوبی می شناخت و به نوعی افتخاری است برای مسلمانان عالم شهیدی که مرگ در کنارش بود و لبخند زد وترس را به خود راه نداد و سلحشورانه برای اعتقادش ایستاد و شهید مدافع حرم شد.
 
وی با بیان اینکه کتابی که امروز از آن رونمایی می شود کتابی است که به این شهید گرانقدر تقدیم شده است، گفت: زمانی که این کتاب منتشر می شد خبر شهادت این شهید رسید و امروز همکه از آن رونمایی می شود یک روز از تشییع این شهید والا مقام می گذرد.
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان، بیان داشت: واقعیت این است که دنیا باید بداند که ما دارای چیزی هستیم که با آن می توانیم با تمامی قدرت هایی که در مقابلمان می ایستند مقابله کنیم و آن مکتب عاشورا است مکتبی که شهید حججی و هزاران جوان دیگر در آن به رشد و بالندگی رسیدند و در این مکتب در مقابل ظلم می ایستند.
 
وی با بیان اینکه امام حسین (ع) در شب قبل از عاشورا حجت را هم بر یاران خود و هم بر دشمن تمام کرده است، گفت: امام حسین(ع) مظهر و نماد مکتب تشیع است و در مقابل همه ظلم ها و بی عدالتی ها ایستاده است و باید بگوییم که امتداد همه شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس ما و شهید بزرگوار و دلاور ما شهید حججی است.
 
علی پناه افزود: لازم است که همه نویسندگان بر روی شهادت شهید حججی تمرکز کنند و شهادت این بزرگمرد را تبیین کنند ورا  تعلام می کنیم از کلیه کسانی که در این راه قدم بردارند و هر اثر هنری که در این حوزه وجود داشته باشد را به چاپی رسانیم و حمایت می کنیم.
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار