استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد:
استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با دست‌اندرکاران نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، تأکید کرد که استان آذربایجان شرقی می‌تواند از ظرفیت‌های اقتصادی این نهاد در جهت محرومیت‌زدایی و اشتغال جوانان بهره‌مند شود.
کد خبر: ۵۰۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 15 October 2017
 مجید خدابخش در این دیدار وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) را از بعد فرهنگی، تربیتی و ترویج تشیع، برکتی برای ایران اسلامی دانست و عنوان کرد: در استان آذربایجان شرقی نیز زمینه و زیرساخت‌های لازم فرهنگی موجود است و انتظار می‌‌رود نمایندگی آستان قدس رضوی در استان در این زمینه بیش از پیش تلاش کند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال"، تصریح کرد: در این راستا باید تمامی تلاش خود را برای خدمت به محرومین به کار گرفته و به جای پرداخت مستمری‌های محدود به مددجویان، در جهت اشتغال و توانمندسازی آنن حرکت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی از حاشیه‌نشینی بیش از 350 هزار نفر به عنوان یکی از مشکلات اساسی شهر تبریز نام برد و گفت: آستان قدس رضوی ظرفیت‌های اقتصادی بسیار خوبی در جهت محرومیت‌زدایی و حل مشکلات اجتماعی دارد که تا به امروز در استان آذربایجان شرقی از این ظرفیت استفاده نشده است.

وی پیشنهاد کرد با بهره‌مندی از ظرفیت اقتصادی آستان قدس رضوی و همکاری مدیریت اجرایی استان، تشکلی در استان ایجاد شود که علاوه بر تکمیل زنجیره اشتغال، به مهاجرت معکوس روستاییان نیز کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :