اپراتورهای ارتباطی ثابت و سیار کشور در راستای درخواست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نقاط تحت پوشش ارائه خدمات وایفای رایگان خود پرده برداشتند.
کد خبر: ۵۱۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 29 October 2017
به گزارش تابناک تبریز، به دنبال توصیه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر راه‌اندازی خدمات وای‌فای شهری در اماکن عمومی، شرکتهای همراه اول، ایرانسل، آسیاتک  و رایتل مراکز ارائه‌دهنده وایفای رایگان خود را اعلام کردند.

پیش از این و در مراسم راه‌اندازی شبکه آزمایشی نسل پنجم در کشور، محمد جواد آذری جهرمی خطاب به اپراتورهای کشور گفته بود که برای ایجاد فضای رقابتی در ارائه خدمات به مردم، وایفای رایگان در امکان عمومی ارائه کنند.

در تبریز هم آسیاتک نقاط تحت پوشش خود را اعلام کرد که بر اساس آن، فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز و راه آهن تبریز به وای فای رایگان مجهز شدند که در آستانه رویداد گردشگری تبریز 2018 اقدام تحسین برانگیزی است.

هنوز رایتل، همراه اول و ایرانسل در آذربایجان شرقی و تبریز نقاطی را برای وای فای رایگان در نظر نگرفته اند که انتظار می رود با توجه به رویداد گردشگری بین المللی تبریز2018 که حجم بازار قابل توجهی از ارائه خدمات اینترنتی را در آذربایجان شرقی در دست دارند، نقاط بیشتری از تبریز را برای وای فای رایگان یا خدمات وایفای آفلودینگ تحت پوشش قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :