جلسه ستاد استانی تبریز 2018 پنجشنبه 11 آبان، در محل ساختمان استانداری با حضور استاندار و فرمانداران برگزار گردید.
کد خبر: ۵۱۸۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 02 November 2017


جلسه ستاد استانی تبریز 2018 پنجشنبه 11 آبان، در محل ساختمان استانداری برگزار شد.

مجید خدابخش با اشاره ظرفیت بالای گردشگری و ارز آوری این صنعت اظهار داشت :هر گردشگر که وارد استان میشود، حداقل ۱۰۰۰ دلار برای به کشور ارز آوری میکند ،تمامی مقامات دخیل در حوزه گردشگری و تبریز2018 بایستی بستر مناسب گردشگری را فراهم کنند که بتوانند بیش از ۱۰۰۰ دلاری را که وارد کشور کرده را برای بهبود اوضاع اقتصادی استان به کاربرد.

وی تصریح کرد: ارزانترین شکل برای ایجاد شغل و بسترسازی مناسب برای  متحرک سازی در بخش گردشگری است و باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم.زیرا این حوزه میتواند تحول شگرفی در اقتصاد کشور به وجود آورد.
 
استاندار اذربایجان شرقی درباره سهم ایران از گردشگری اذعان داشت: کشور فنلاند ۳۱ میلیون در هر سال گردشگر به تمامی نقاط مختلف  جهان می فرستد که سهم ایران تنها ۶ هزار نفر از این ارقام است.

وی تاکید کرد: ۱/۵میلیارد دلار برای توسعه روستایی تخصیص داده شده است و در صورت بهره برداری مناسب از این موضوع می توان در توسعه گردشگری تبریز ۲۰۱۸ حرکت قابل توجهی انجام داد.

خدابخش  خبر داد: رویدادهای بین المللی مربوط به حوزه گردشگری که همه ساله در پایتخت برگزار می شد در سال ۲۰۱۸ در شهر تبریز برگزار می شود. تمام صنایع دستی استان با تحرک بخش گردشگری رونق می یابد و باید مورد توجه قرار گیرد.از این روست که تبریز 2018 فرصت مغتنمی برای رونق بخشیدن به تمامی صنایع باشد. در صورتی سرمایه گذار رغبت به ساخت هتل های جدید خواهد داشت که هتل های فعلی  مملو از گردشگر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :