مدیرکل راه وشهرسازی استان بوشهرگفت: پروژه‌های راهسازی در حوزه‌های احداث، تعریض و اصلاح محورهای شهرستان دشتی روند اجرایی مطلوبی دارد که تاکنون ۷۰ میلیارد ریال برای این طرح‌های تخصیص یافته است.
کد خبر: ۵۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱ 23 June 2015
تابناک بوشهر: فرزاد رستمی بعدازظهر امروزدر بررسی روند اجرایی پروژه محور خروجی خورموج به کنگان با بیان اینکه طرح‌های راهسازی در تمام نقاط استان بوشهر فعال شده اظهار داشت: امسال تحول مهمی در طرح‌های راهسازی ایجاد می‌شود بگونه‌ای که علاوه بر اعتبارات ملی، تملک دارایی از محل اعتبارات وزارت نفت هم تخصیص می‌یابد.

وی با بیان اینکه  قطعه نخست محور خروجی خورموج به کنگان روند اجرایی مطلوبی دارد بیان کرد: این پروژه دارای پیشرفت بسیارخوبی است و تا پایان همین ماه تکمیل وبه بهر برداری می‌رسد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان بوشهربا بیان اینکه این پروژه به طول سه کیلومتر است افزود: قطعه نخست این محور تا روستای بحیری به طول سه کیلومتراست که بزودی با تکمیل زیرسازی‌های آن عملیات اسفالت ریزی شروع می‌شود.

رستمی به مزیت‌های مهم محور یاد شده پرداخت و خاطرنشان کرد: این محور از جاده‌های حادثه‌خیز محسوب می‌شود که دارای بارترافیکی بسیاربالایی است که با بهره‌برداری از این طرح  مشکلات ترافیکی و نقاط حادثه خیز آن برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 46 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه سرمایه گذاری شده افزود: به‌زودی قطعه دوم این محوربه طول سه کیلومتراز روستای بحیری تا روستای مل گاودان شروع  و تا پایان امسال تکمیل شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان بوشهر از تخصیص اعتبارت لازم برای طرح‌های راهسازی خبرداد و گفت: پروژه‌های راهسازی در حوزه‌های احداث، تعریض واصلاح محورهای شهرستان دشتی روند اجرایی مطلوبی دارد که تاکنون 70 میلیارد ریال برای این طرح‌های تخصیص یافته است.

رستمی محور کاکی به بادوله، خورموج تا پلیس راه و تعریض، اصلاح محورهای ناصری به شنبه و احداث راه جدید کاکی به شیخیان را از طرح‌های راهسازی دشتی عنوان کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار