معاون مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:
معاون مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از اعزام 12 تیم امداد و نجات استان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این، محموله‌های مختلف امدادرسانی نیز بر حسب اعلام نیاز از سوی دستگاه‌های مسئول در استان کرمانشاه، به این مناطق ارسال شده است.
کد خبر: ۵۲۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 15 November 2017
محمدباقر هنربر اظهار کرد: به دنبال وقوع زمین‌لرزه در شامگاه 21 آبان در غرب کشور، ستاد مدیریت بحران استان تشکیل و هماهنگی‌های لازم در خصوص آمادگی نیروهای امدادی در سطح استان و برنامه‌ریزی جهت ارسال نیازهای منطقه به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس 12 تیم امداد و نجات متشکل از 42 امدادگر به همراه 12 دستگاه آمبولانس، 38 تکنسین درمانی و پرستاری، دو ست کامل بیمارستان صحرایی و یک ست کامل اورژانس و اتاق عمل به این مناطق اعزام شدند.

هنربر افزود: دو هزار قطعه چادر امدادی، چهار هزار تخته پتو، 10 هزار گالن آب و بیش از 12 دستگاه خودروی باری و خدماتی از دیگر اقلام ارسال شده به مناطق زلزله‌زده غرب کشور هستند.

معاون مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی همچنین از مردم استان خواست تا کمک‌های خود را به مردم آسیب‌دیده از زلزله، به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر تحویل دهند و کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های اعلام‌شده از سوی این جمعیت واریز کنند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :