نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، پیروزی جبهه مقاومت را به حضور مقام معظم رهبری (دام ظله)، ملت بزرگ ایران اسلامی و خانواده معظم شهدای مدافعین حرم، تبریک گفت.
کد خبر: ۵۲۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 21 November 2017
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، پیروزی جبهه مقاومت را به حضور مقام معظم رهبری (دام ظله)، ملت بزرگ ایران اسلامی و خانواده معظم شهدای مدافعین حرم، تبریک گفت.

 متن پیام ایشان به این شرح است:

    بسم الله الرحمن الرحیم
    
    انّافَتَحنا لَکَ فتحاً مُبینا

محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)

خداوند قادر و متعال را شاکریم که در آغاز ماه ربیع الاول پیروزی جبهه مقاومت را در برابر حرکت خبیثانه ای تحت عنوان "حکومت اسلامی عراق و شام" مقّدر فرمود و قلوب مسلمانان و همه بندگان پاک طینت جهان را با شکست تروریست‌های تکفیری در منطقه مسرور کرد و عزت و سربلندی را به ارمغان آورد.

به رغم تلخی‌های ناشی از حمله داعش به سرزمین های اسلامی و خسارات گسترده مادی و انسانی آن، توجه ویژه به مرجعیت شیعه، مجاهدت و مبارزه بی‌وقفه مردم و نیروهای مردمی (حشدالشعبی)، زمینه‌ساز استقرار امنیت و صلح پایدار در خاک کشورهای عراق و سوریه شد، و با حضور جوانان پیرو خط حزب اللّه از کشورهای مختلف، با فرماندهی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهی مستشاری نیروهای مسلح، پرچم این گروه آمریکایی– صهیونیستی در آخرین نقطه از کشور سوریه پایین کشیده شد و با پیروزی جبهه مقاومت اسلامی سیطره این شجره خبیثه ملعونه در هم شکست.

یقین میدانیم امنیت حول محور مقاومت یکی از بارقه های خورشید ولایت و محصول هدایت های ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای عزیز است که این توطئه سیاه و خطرناک را با رهبری خردمندانه و هدایت‌های حکیمانه با شکستی سنگین روبه رو ساخت.

این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز را به حضور حضرتعالی، ملت بزرگ ایران اسلامی و ملت‌های مظلوم عراق و سوریه و دیگر مسلمانان جهان و خانواده معظم شهدای مدافعین حرم، تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و به شکرانه این پیروزی در مقابل پیشگاه خداوند متعال سر تعظیم فرود می آوریم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز

 ۳۰ آبان ۱۳۹۶
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار