استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:
استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم استفاده از توان بخش خصوصی خارجی و داخلی برای توسعه استان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۲۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 24 November 2017
به گزارش تابناک تبریز، مجید خدابخش به همراه مهندس نواداد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری از مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بازدید کرد.
 
 استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار، توسعه استان با تکیه بر توان بخش غیردولتی و استفاده از سرمایه گذاری های داخلی و خارجی را یکی از مهم ترین رویکردهای خود دانست و عنوان کرد: تمامی مدیران استانی باید در این زمینه همت کنند.
 
وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به سرمایه گذاری خارجی در استان بر ضرورت اتخاذ سیاست هایی برای تشویق سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در استان تاکید کرد.
 
وی با اشاره به حضور تعدادی نیروی متخصص و دانشگاهی در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نیز ابراز کرد: باید تمامی کارشناسان این سازمان، با فرآیند تمامی ادارات آشنا باشند و با راهنمایی نیروهای متخصص و کاردان، در مواقع مورد نیاز بتوانند امور مربوط به سرمایه گذاری سرمایه گذاران را از سوی ادارات پیگیری نمایند.
 
 استاندار آذربایجان شرقی همچنین به دلیل تقارن زمانی این جلسه با نماز عبادی- سیاسی جمعه گفت: امروز در نماز جمعه و مراسم تشییع پیکر یکی از شهدای دفاع مقدس شرکت می کنم. در هفته های آتی باز هم به مرکز خدمات سرمایه گذاری می آیم و انتظار دارم وضعیت تمامی پروژه های سرمایه گذاری و مشکلات و موانع موجود در هر یک از آن ها، مورد به مورد ارائه و بررسی شود.
 
 حسینی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و رییس مرکز خدما سرمایه گذاری استان نیز آخرین وضعیت برخی پروژه های مهم سرمایه گذاری در استان را توضیح داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :