وقتی بازی در جریان باشد و بالگرد قصد نشستن داشته باشد به بازیکنان دو تیم اطلاع داده می شود و آنها به کنار زمین می آیند تا بالگرد به زمین فرود بیاید و بعد از آن بیمار به سرعت به بیمارستان کنار استادیوم انتقال داده می شود.
کد خبر: ۵۲۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ 24 November 2017
شهر یاسوج ، شهری که پر است از مدیریت های عجیب و البته در بیشتر مواقع مدیریت از سر ناچاری ! در این شهر که بصورت بسیار بی حساب در حال رشد جمعیتی بدون از در نظر گرفتن زیر ساخت هاست گاه گاه سوژه هایی به رسانه ها راه پیدا می کند که مایه ی تعجب است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،ماجرای نشستن بالگرد اورژانس در زمین فوتبال آن هم در زمانی که بازی کشوری در جریان است ، موجب شد این اتفاق بر رسانه ورزشی یعنی شبکه ورزش مورد نقد و ارزیابی قرار گیرد.
 
سوژه شدن فرود بالگرد اورژانس در ورزشگاه یاسوج هنگام برگزاری فوتبال !+ تصویر و فیلم 
 
آنطور که در برنامه فوتبال یک نشان داده شد بالگرد اورژانس برای فرود جایی به جزء استادیوم شهر یاسوج ندارد و وقتی بازی در جریان باشد و بالگرد قصد نشستن داشته باشد به بازیکنان دو تیم اطلاع داده می شود و آنها به کنار زمین می آیند تا بالگرد به زمین فرود بیاید و بعد از آن بیمار به سرعت به بیمارستان کنار استادیوم انتقال داده می شود.
البته رئیس هیات فوتبال شهرستان می گفت در تلاش هستیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که این اتفاق دست کم در جریان بازی رخ ندهد! که مشخص نیست چگونه امکان دارد تصادفات را تنظیم کرد که در حین برگزاری بازی این کار صورت نگیرد!
 
دانلود
دانلود فیلم کامل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار