کد خبر: ۵۲۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 25 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی بافق از درخشش خواهران و برداران بافقی در دوازدهمین دوره مسابقات استانی قرانی ویژه جامعه کار،تلاش و تعاون خبرداد و گفت:۵ نفر از حافظان و علاقمندان بافقی در این دوره به مقام های مختلف دست یافتند که محسن رمضانی در رشته حفظ ده جز به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.
اصغر دشت آبادی افزود:این مسابقه با حضور بیش از ۱۵۰نفر از خواهران و برداران در رشته های قرائت،ترتیل،مفاهیم و حفظ جز ۲۰،۱۰و کل برگزار شد.
وی به تشریح نفرات برتر این مسابقه پرداخت و خاطر نشان کرد:رتبه نخست این مسابقه در حفظ ده جزء قران کریم به محسن رمضانی رسید ومهدی رستگار دررشته قرائت تحقیق به رتبه دوم دست یافت و محمد جواد رایگان نیز دررشته قرائت ترتیل رتبه سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بافق افزود:زینت فتوحی در رشته حفظ بیست جزء رتبه دوم و زهرا عبداللهی دررشته قرائت تحقیق رتبه دوم استان یزد را کسب کردند.
دشت ابادی همچنین بیان داشت:مسابقات کشوری در اواخر آذرماه در کرج برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را تحقق آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه و ترویج قرائت، حفظ، تفسیر، تدبر، فهم و عمل به معارف و دستوران قرآن کریم در جامعه اسلامی، زمینه‌ سازی انس و الفت با قرآن کریم و گسترش مفاهیم عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار