با حضور دیپلمات‌‌ عرصه سیاست و مرد حوزه‌‌ی فرهنگ؛
ساعت 18 روز پنج‌‌شنبه با حضور وزیر فرهنگ و سخنگوی دستگاه وزارت امور خارجه، مراسم افتتاحیه تبریز 2018 آغاز می‌‌شود تا شهرداری در این مدت سه ماهه بخشی از برنامه‌‌هایش را به اجرا درآورد.
کد خبر: ۵۴۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 04 January 2018

 ساعت 18 عصر امروز، مراسم افتتاحیه پایتخت گردشگری جهان اسلام تبریز 2018 با حضور مسئولان ارشد استانی، سفرای کشورهای خارجی و تعدادی از مقامات بلند پایه کشور در سالن پتروشیمی تبریز برگزار می‌‌شود تا به صورت رسمی آغاز برنامه‌‌های تبریز 2018 کلید بخورد.

هرچند بنابه گفته استاندار آذربایجان‌‌شرقی به علت برودت هوا و قرار گرفتن در فصل زمستان، برنامه‌‌های اصلی این رویداد از نوروز سال 97 با حضور رئیس‌‌جمهور در تبریز آغاز می‌‌گردد اما شهرداری در طول این مدت 3 ماهه برای جلوگیری از فرصت‌‌سوزی برنامه‌‌هایی را به مرحله اجرا در می‌‌آورد.

تبریز 2018 درحالی از یازدهم دی ماه آغاز شده است که تاکنون بودجه دولتی جهت اجرای برنامه‌‌های این رویداد تخصیص نیافته و طبق گفته محمدحسین فرهنگی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه 97، تنها 10 میلیارد تومان برای این مهم اختصاص داده‌‌اند و این درحالیست که پیش‌‌تر قرار بود 700 میلیارد تومان بودجه برای تبریز 2018 در نظر گرفته شود.

گفتنی است؛ در مراسم افتتاحیه تبریز 2018، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سخنگوی وزارت امور خارجه نیز حضور می‌‌یابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :