مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس گفت: 17 پروژه عمرانی با 788 میلیارد ریال اعتبار در محدوده های چهارگانه این منطقه در حال اجرا می باشد.
کد خبر: ۵۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵ 29 June 2015
به گزارش خبرنگار ما، ' محسن خادم عرب باغی ' در جریان بازدید از پروژه های عمرانی منطقه بر تسریع در روند اجرایی پروژه های عمرانی و زیربنایی این منطقه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد و توسعه زیرساخت ها از رویکردهای اصلی مدیریت این منطقه در راستای اهداف تعیین شده است ، اظهار کرد: وجود زیرساخت های قدرتمند در حوزه های مختلف و به ویژه در حوزه راه و صنعت آینده ارس با اقتصاد پایدار را تضمین می کند.

عرب باغی یادآوری کرد: وجود زیرساخت های عظیم تجارت و ترانزیت در منطقه آزاد ارس درکنار موقعیت ویژه جغرافیایی و حمایت های قانونی موجب استقبال سرمایه گذاران خارجی و داخلی از سرمایه گذاری دراین منطقه شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس امروز از پروژه خاکی لوپ میانی جاده دسترسی به سایت توریسم به طول پنج کیلومتر، مدرسه 12 کلاسه در حال احداث در جلفا و مرحله سوم بزرگراه جلفا-مرند بازدید کرد.

بر اساس این گزارش ، عملیات خاکی لوپ میانی جاده دسترسی به سایت گردشگری به طول 5 کیلومتر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و 30 میلیارد ریال اعتبار توسط سازمان منطقه آزاد ارس در حال اجرا می باشد.

همچنین مدرسه 12 کلاسه دکتر شریعتی در جلفا ، با 23 میلیارد ریال اعتبار و 80درصد پیشرفت فیزیکی و فاز سوم بزرگراه جلفا- مرند با 160 میلیارد ریال اعتبار و 21 درصد پیشرفت فیزیکی توسط این سازمان در حال احداث می باشند.

سازمان منطقه آزاد ارس علاوه بر یک محدوده متصل در جلفا دارای یک محدوده منفصل در مرز ارمنستان (نوردوز) و دو محدوده منفصل در شهرستان خداآفرین می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار