کد خبر: ۵۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵ 04 July 2015
امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر حمله به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی را محکوم کرد.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی گفت: در ابتدای انقلاب ناو آمریکایی در خلیج فارس هواپیمای مسافر بری ما را هدف قرار داد که این حرکت تروریستی را محکوم می کنیم.
افزوغی افزود:آمریکایی ها خائن هستند و هفته ای نیست که به جمهوری اسلامی ایران خیانت نکنند.
وی گفت:بنیان حکومت جمهوری اسلامی ایران بر بینش توحیدی استوار است و انسان محوری و اومانیستی از بنیان های حکومت آمریکایی هاست و به همین خاطر هیچگاه نمی شود در اصول با آن ها توافق کرد.
افروغی خاطر نشان کرد:البته در بعضی از موضوعاتی که به کلیات ما لطمه نزند می شود مذاکره کرد.
امام جمعه شهر لیکک با تاسی از فرمایشات چند روز گذشته مقام معظم رهبری در وصف مقام شهدا گفت:شهدا مبانی دین و معارف اسلامی را دقیقا زمانی که دنیا داشت در تاریکی محض فرو می رفت برای ما به ارمغان آورند.
افروغی با گوشزد کردن ترویج فرهنگ اسلامی و شهادت در جامعه از مسئولان خواست در تبیین فرهنگ شهادت و ایثار و از هیچ تلاشی دریغ نکنند و به خصوص ادارات فرهنگی باید در این زمینه تلاشی دوچندان داشته باشند.
امام جمعه شهر لیکک به اشاره به اینکه در آستانه لیالی قدر هستیم، گفت:شب های قدر بهترین فرصت برای جبران گناهان گذشته و انسان سازی است که پیشنهاد می شود از این فرصت استفاده کامل شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار