محرم شبرنگ در گفتگو با تابناک:
دهیار روستای هجیج پاوه گفت :روستای پلکانی و گردشگری هجیج از توابع شهرستان پاوه،روزانه پذیرای بیش از چهار هزار نفر مسافر و گردشگر از اقصی نقاط کشورمان است.
کد خبر: ۵۸۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ 03 April 2018

 

محرم شبرنگ در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: روستای هجیج به واسطه جاذبه های بی شمار از جمله معماری پلکانی و کم نظیر خود، آبشار آب معدنی بل با دبی سه تا پنج هزار لیتر در ثانیه، دریاچه زیبای سد داریان، آرامگاه سید عبیدالله مشهور به کوسه هجیج فرزند امام موسی کاظم (ع) و صنایع دستی و غذاهای سنتی و محلی مقصد گردشگران بیشماری از کشورمان است.

وی با بیان اینکه وجود چندین تونل زیبا و طولانی بر جاذبه های این روستا افروده است، گفت: در ایام تعطیل از جمله جمعه این روستا شاهد حضور کم نظیر بیش از هشت هزار مسافر و گردشگر است.

دهیار روستای هجیج پاوه اظهار داشت:مسافران و گردشگرانی که از استان های تهران، خوزستان، البرز، خراسان رضوی و جنوبی، لرستان، اصفهان و آذربایجان شرقی و غربی به هجیج آمده بودند از طبیعت زیبا و بی نظیر این روستا به وجد آمده بودند.

شبرنگ تصریح کرد:حضور گسترده گردشگران در روستای هجیج لزوم توجه بیشتر مسئولان به تقویت زیرساختها و امکانات گردشگری را بیش از پیش می کند.

لازم بذکر است،روستای هجیج با ۵۷۱ نفر جمعیت در ۳۴ کیلومتری شهر پاوه و ۱۵۱ کیلومتری غرب شهر کرمانشاه قرار دارد. 

گفتگو از فرهاد صالحی

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار