کد خبر: ۵۸۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰ 07 April 2018

تابناک / هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) با برگزاری سه دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش ؛ خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال که از روز پنج شنبه آغاز شده بود امروز با برگزاری سه دیدار پیگیری می شود.

سرخپوشان پایتخت در اولین بازی خود در سال جدید می توانستند با کسب یک امتیاز قهرمان زود هنگام لیگ برتر فوتبال شوند اما آنها برابر نارنجی پوشان سایپا شکست خوردند تا قهرمانی شان باز هم به تعویق بیافتد.

شاگردان برانکو قصد دارند با برتری برابر پدیده مشهد قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل و شکست هفته قبل را جبران کنند اما کار سختی در مشهد پیش رو دارند.

تیم پرسپولیس با تساوی بدون گل برابر نسف قارشی ازبکستان صعود خود را به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد و این تیم با روحیه بالا به مصاف پدیده مشهد می رود.

شجاع خلیل زاده به علت محرومیت قادر به همراهی تیم پرسپولیس در این بازی نیست اما مابقی بازیکنان مشکلی ندارند.

در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد همانند حریف خود سال جدید را با باخت آغاز کرد و با 26 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

این تیم مشهدی قصد دارد از میزبانی خود نهایت استفاده را کند و با برتری برابر تیم پرسپولیس جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهد اما کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر دارد.

تقابل آندره پانادیچ مربی تیم پدیده با پرسپولیس تیم سابقش جذاب و دیدنی خواهد بود.

نتیجه بازی رفت 2 تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و پرسپولیس با تکرار این نتیجه می تواند قهرمانی خود را در لیگ برتر مسجل کند.

بیژن حیدری به همراه کمک هایش محمد رضا ابوالفضلی، سعید علی نژادیانو شاهو اصلانی تیم داوری این بازی هستند و حاتم بک پور هم ناظر این بازی است.
ذوب آهن اصفهان-سپیدرودرشت/ شنبه ساعت 17

شاگردان قلعه نویی در نخستین بازی خود در سال جدید برابرتراکتورسازی برد پرگلی بدست آوردند و با کسب 45 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند.

تیم ذوب آهن با برد برابر تراکتورسازی اختلاف امتیازی خود را با پرسپولیس به 12 امتیاز رساند و همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی دارد.

سبزپوشان اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل شکست خوردند و صعودشان به مرحله بعدی این رقابتها به بازی آخر کشیده شد.

به هر حال شاگردان قلعه نویی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند تا با برتری برابر سپیدرودرشت اختلاف امتیاز خود را با صدر جدول کاهش بدهند.

در آن سوی میدان، تیم سپیدرود رشت در 26 بازی 26 امتیاز کسب کرده است و در جایگاه سیزدهم قرار دارد.

این تیم برای اینکه از منطقه خطر فرار کند به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد اما کار سختی در اصفهان پیش رو دارد.

جورجی گولسیانی از ذوب آهن و میلاد قربان زاده و آرمین بیابانی مدیر تیم سپیدرود رشت محرومان این بازی هستند.

بازی رفت 2 تیم با نتیجه 2 بر یک به سود تیم ذوب آهن به پایان رسید.

محمد حسین زاهدی فر به همراه کمک هایش حسن یوسفی، محمد هاشمی نسب و ابوالفضل گرجی تیم داوری این بازی هستند و علیرضا کهوری هم ناظر این بازی است.
تراکتورسازی-سپاهان/ شنبه ساعت 18

تیم فوتبال تراکتورسازی سال جدید را با باخت سنگین برابر ذوب آهن آغاز کرد و این تیم با 29امتیاز در جایگاه دهم قرار دارد.

تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا هم با باخت برابر الاهلی عربستان از گردونه این رقابتها کنار رفت.

به هر حال شاگردان ساغلام قصد دارند با برتری برابر زرد پوشان اصفهانی 2 شکست متوالی خود را جبران کنند.

گفته می شود 2 باخت متوالی تراکتورسازی صندلی مدیریت آجرلو را لرزان کرده است و احتمال برکناری آجرلو از مدیرعاملی این تیم تبریزی وجود دارد.

در آن سوی میدان زرد پوشان اصفهانی همانند حریفشان بازی خود در سال جدید را با باخت برابر پیکان آغاز کردند.

شاگردان ابراهیم زاده وضعیت خوبی در لیگ برتر ندارند و با 27 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارند. البته مسئولان سپاهان معتقدند که این تیم به لیگ دسته یک سقوط نمی کند وبا رتبه خوبی لیگ هفدهم را به پایان می رساند.

به هر حال هر 2 تیم به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند و به طور حتم شاهد بازی جذاب از سوی 2 تیم خواهیم بود.

بازی رفت 2 تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

وحید کاظمی به همراه کمک هایش علی میرزابیگی، علی اکبر نوری و علی احمدی تیم داوری این بازی هستند. ابوطالب طاهریان هم ناظر این بازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار