خدابخش مطرح کرد:
جلسه کارگروه ورزش و جوانان استان شنبه 18 فروردین در محل ساختمان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 07 April 2018

به گزارش تابناک تبریز، خدابخش استاندار اذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه ها باید با طی دوره هایی جهت توانمند سازی و افزایش مهارتشان کارآفرینی کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکبد بر اینکه آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای، آموزش های مهارتی به روز را با تکنولوژی جدید مورد توجه قرار دهند، افزود، تحول تکنولوژی بسیار سریع است و نباید در آموزش مهارت ها از دنیا عقب بمانیم.

وی با اشاره به اینکه در موضوع گردشگری باید به دنبال آموزش مهارت باشیم افزود، هتلداری، رستوران داری، تور گردانی و... مهارت و حرفه هایی هستند که باید باتوجه به تبریز2018 در این موضوع به صورت جدی ورود کنیم.

خدابخش ابراز داشت: در سال حمایت از کالای ایرانی اگر تولید کنندگان کیفیت محصولات خود را افزایش دهد، مردم رغبت بیشتری برای خرید این کالاها خواهند داشت.

وی تاکید کرد: در اشتغال نباید نگاهمان صرفا به تولید باشد و بخش خدمات حوزه وسیعی از اشتغال را می تواند به خود اختصاص دهد.

وی ادامه داد: در حوزه اشتغال از حوزه منابع داخلی یا همان دولتی به ۸۳۲ نفر مبلغ ۱۸میلیارد تومان برای اشتغالزایی پرداخت شده که برای هزار و صد نفر ایجاد اشتغال صورت گرفته است که از این آمار تنها پنج مورد از آن با شکست مواجه شده و موجب اشتغالزایی نگشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :