محمدزاده در صحن علنی عنوان کرد:
خزانه دار شورای شهر تبریز ، با بیان اینکه برخی مدیران شهرداری حقوق های 14-15 میلیون تومانی دریافت میکنند، عنوان داشت: شهردار محترم هرچه سریعتر در این باره شفاف سازی کند.
کد خبر: ۶۰۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ 21 May 2018

  محرم محمدزاده طی تذکری در صحن علنی با اشاره به قرارداد بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر تبریز، عنوان داشت: قرارداهای مربوطه به رغم تذکرات قبلی، همچنان فاقد شفافیت لازم هستند از جمله آنکه ابعاد بیلبوردها در قرارداهایی که منعقد می شود، کوچکتر از ابعاد واقعی درج می گردد.


محمدزاده در ادامه با انتقاد از حقوق های 14-15 میلیون تومانی برخی مدیران شهرداری، ادامه داد: وقتی مدیری در شهرداری تا این اندازه دریافتی دارد، طبیعی است که برای ادامه مدیریت خود به اعضای شورای شهر متوسل شود!
وی همچنین با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص احتمال خرید باشگاه تراکتورسازی توسط شهرداری تبریز، گفت: ای کاش به اندازه ای که تعصب تیم تراکتورسازی را داریم، درباره صنایع این شهر از جمله ماشین سازی نیز تعصب به خرج می دادیم که طی روزهای اخیر در سکوت خبری و با قیمتی اندک به بخش خصوصی واگذار شد در حالیکه تنها ارزش املاک این کارخانه در منطقه ائل گولی با قیمت دریافت شده برابری می کند!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مهرداد
|
Germany
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
آقای محمدزاده نماینده محترم، لطفا ارقام اشتباهی به خورد مردم تبریز ندهید. چرا پنهان کاری میکنید. برخی مدیران شهرداری حقوقهای ۱۴-۱۵ میلیونی نمیگیرند، بلکه میانگین ماهانه دریافتی برخی مدیران به مبالغی بیش از ۵۰ الی ۶۰ میلیون تومان ناقابل میرسد. این ارقام اعلامی شما متعلق به زمان ناصرالدین شاه است و ...
دریافتی ماهانه تعدادی از مدیران که اکنون نیز بر سرکارند در سال ۹۳ بالای ۲۵ میلیون بوده و اکنون با اعمال افزایشات میتوانید فیشهای دریافتی بالای ۵۰ یا ۶۰ میلیون را مجسم نمایید.
بهتر است بدانیم که تبریز بدست آنان ویران شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :