در ديدار با وزير راه و شهرسازي مطرح شد:
شهردار کلانشهر تبریز گفت: در دیدار با وزير راه و شهرسازي بر اهمیت و ضرورت تسريع در اجرای طرحها و پروژه هاي شهري تبريز تاکید شد.
کد خبر: ۶۵۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 05 September 2018

ایرج شهین باهر اظهار داشت: در نشست مشترکی که با دکتر عباس آخوندی وزير راه و شهرسازي کشور برگزار شده بود، مباحثی کلی پيرامون طرح جامع تبريز با چشم انداز دهه آتی و راهکارهای حل مشکلات و فراهم کردن شرایط زندگی بهتر براي شهروندان و افزایش حریم این کهن‌شهر مطرح شد.
وی افزود: در ادامه این جلسه، مباحث توسعه شهري و ايستگاه مشترك راه آهن و مترو که دو سال قبل با تصویب کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان و با محدوده پیشنهادی در زمینی به وسعت ۱۸۰ هکتار مطرح شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: همچنین پیرامون موضوع احیای ميدان صاحب آباد و رينگ سوم اتوبان جنوبي تبريز در راستای توسعه متوازن شهر و موارد باز آفريني شهري مباحثي صورت گرفته و دستورات لازم از طرف وزير محترم راه و شهرسازی به واحدهاي مرتبط صادر شد.
گفتنی است، در ديدار مهندس ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبريز با دکتر عباس آخوندی وزير راه و شهرسازي کشور که با حضور معاونان و مديران وزارت راه و شهرسازي، مهندس مجید خدابخش استاندار و مهندس ابوالقاسم سلطانی مديركل راه و شهرسازي استان، مشاور استاندار و مهندس عزتی معاون شهرسازي شهردار تبريز انجام گرفت، با تاکید بر ضرورت تسریع اجرای پروژه های شهری وظایف هر ارگان و سازمان ذیربط به طور شفاف تبیین شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :