مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر به میزبانی شهرستان دزفول خبر داد.
کد خبر: ۶۵۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ 29 September 2018

محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: یازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر امسال با شعار «آینده را باید ساخت» در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

وی افزود: یازدهمین دوره این جشنواره با حضور استان‌های خوزستان، اصفهان، فارس، بوشهر، لرستان، ایلام، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و همدان به اجرا در خواهد شد.

جوروند مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ١٥دی‌ ٩٧ اعلام کرد و افزود: این جشنواره از پنجم تا هشتم اسفند ١٣٩٧ با حضور هنرمندان نمایشی و مهمانان کشوری و استانی در شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی خوزستان، دزفول، خیابان کشاورز، بین خیابان حضرت رسول اکرم(ص) و خیابان شهید بهشتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، واحد امور هنری ارسال کنند.

جوروند خاطرنشان کرد: جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر از جمله جشنواره‌های مطرح تئاتر کودک و نوجوان در کشور است که هر سال به میزبانی استان خوزستان و در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار