کد خبر: ۶۸۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ 15 November 2018

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب گفت: گروگان گیران برای آزادی تعدادی از مجرمان سیاسی خود تلاش می کنند که قاعدتا جمهوری اسلامی درست نیست زیر این خواسته برود و آزادی تمامی مرزبانان ایرانی زمان می برد و نباید نگران بود.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پنج یا 6 نفر از مرزبانان میرجاوه آزاد شدند و تلاش ها برای آزادی کامل آنها ادامه دارد.

سردار سرلشگر محمد علی جعفری روز پنجشنبه در نشست خبری که در حاشیه اجلاسیه نهایی کنگره سه هزار شهید استان قزوین برگزار شد،افزود:گروگان گیران برای آزادی تعدادی از مجرمان سیاسی خود تلاش می کنند که قاعدتا جمهوری اسلامی درست نیست زیر این خواسته برود و آزادی تمامی مرزبانان ایرانی زمان می برد و نباید نگران بود.

*** پاسخ ایران به تهدیدهای کشورهای منطقه غیررسانه ای و دردناک است

وی با اشاره به تهدیدها و حرکت های عربستان سعودی علیه ایران، افزود: بسیاری از پاسخ های ما به اقدامات و تهدیدهای کشورهای منطقه غیر رسانه ای، غیر علنی ، چراغ خاموش، مخفی و البته دردناک است. این مسئول گفت: آنها از مجموعه اقدامات انقلاب اسلامی و سپاه در منطقه به شدت ناراحت هستند و در واقع حرکت ها، ایستادگی ها، حمایت های مستشاری و محدود ایران در سوریه، عراق و یمن آنها را به دشت به هم ریخته است.

سرلشگر جعفری خاطر نشان ساخت: بسیاری از این این کشورهای منطقه این پیام ها را دریافت کرده و برخی را در نیز آینده دریافت خواهند کرد. وی گفت: آنها به شدت از شرایط وضعیت جمهوری اسلامی در حال سوختن و ناراحتی هستند و اقدامات ایران در قبال آنها قابل گفتن و شرح در رسانه نیست.

*** مقامات آمریکایی به ناکارآمدی حربه تحریم اقرار دارند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروزه مقامات آمریکایی و دیگران به ناکارآمدی حربه تحریم به عنوان آخرین ابزار فشار علیه جمهوری اسلامی اقرار دارند. جعفری گفت: دشمنان ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به فشارهای سیاسی، تحریم های اقتصادی، شبیخون فرهنگی و جنگ نظامی دست زده اند اما امروزه به شکست خود در تمامی این موارد اذعان دارند.

این مسئول افزود: دشمنان انقلاب اسلامی امروزه به شدت از تهدید نظامی پرهیز می کنند چون می دانند هرگونه نا امنی در منطقه به افزایش سرسام آور قیمت های انرژی به ویژه در خط صادرات نفت در تنگه خلیج فارس منجر شده و به ضرر خود آنها تمام می شود. وی ادامه داد: ما امروز باید با تجربه 40 ساله انقلاب اسلامی گوش های خود را شنواتر کرده و پیام شهیدان را که ایستادگی و مقاومت در برابر تهدیدهای پوشالی و توخالی دشمنان است بهتر بشنویم.

سرلشگر جعفری با بیان اینکه به فرموده امام راحل آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، افزود: تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی مملو از شکست های آمریکا در منطقه و جهان است و آخرین تهدید آنها نیز با ایستادگی و مقاومت و با بصیرت و با قناعت به شکست خواهد خورد.

این مسئول نظامی ادامه داد: امروزه تحلیل های مقامات آمریکایی و سیاسی همه نشان دهنده ناکارآمدی تحریم های دشمنان و نویددهنده شکست آنها است.

وی با اشاره به تلاش نیروهای مقاومت ایران اسلامی برای دفاع از حرم مطهر اهل بیت، اضافه کرد: حضور نیروهای ما در سوریه به صورت داوطلبی، مستشاری و بسیار محدود است و به تازگی با مذاکرات صلح صورت گرفته در منطقه میان سه کشور ایران، ترکیه و روسیه درخواستی برای ساماندهی یگان های ایرانی به عنوان حافظان صلح در منطقه ادلب و شمال غرب سوریه مطرح شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار