رئیس اداره صمت شهرستان تفت ؛
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفت گفت: ۴۶۱۷۶ کیلوگرم انواع کالای اساسی و تنظیم بازار در دو ماه اخیر در این شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۷۰۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 28 January 2019

حمید رضا دهقانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفت از توزیع ۴۶۱۷۶ کیلوگرم انواع کالای اساسی و تنظیم بازار در شهرستان تفت خبر داد و گفت: از این مقدار ۸۳۰۵ کیلوگرم گوشت گوساله، ۲۳۸۰۰کیلوگرم برنج، ۳۱۲۱ کیلوگرم گوشت گوسفندی، ۸۴۵۰ کیلوگرم مرغ منجمد و۲۵۰۰ کیلوگرم شکر است.

وی افزود: توزیع اقلام با هدف مدیریت تنظیم بازار انجام می‌شود که با استقبال خوب مردم رو به رو شده است تاکنون در زمینه تهیه و توزیع کالا‌های تنظیم بازار نیز هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و تمامی اقدامات در جهت رفاه حال شهروندان در دست انجام است.

دهقانی با توجه به توزیع این کالا‌ها در بین فروشگاه‌های شهرستان افزود: طبق مصوبه‌ی هیئت دولت پخش کالا‌های تنظیم بازار بر عهده‌ی فروشگاه‌های بزرگ شهرستان، فروشگاه‌های مصرفی کارمندان، فروشگاه‌های تروکا، اتکا، رفاه و شرکت‌های تعاونی است و تصمیم گیری درباره‌ی پخش این کالا‌ها در فروشگاه‌های شهرستان برعهده‌ی اداره صنعت، معدن و تجارت نیست.

وی در مورد شایعاتی پیرامون وجود رابطه در سهمیه بندی کالا‌های تنظیم بازار برای برخی از شهرستان‌های استان و اجحاف در حق بعضی از شهرستان‌ها گفت: سهمیه‌ی هر شهرستان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان براساس آمار جمعیتی هر شهرستان می‌باشد و شایعه‌های موجود کذب محض است.

دهقانی ادامه داد: توزیع این اجناس در شهرستان روال و برنامه‌ی از قبل تدوین شده‌ای ندارد و بلافاصله پس مطلع شدن از مرکز استان، به مردم به شیوه‌های مختلف اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تفت گفت: روند توزیع و قیمت‌های مصوب اعلامی روزانه از سوی بازرسان اداره صنعت، معدن، تجارت بررسی می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل: گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و همچنین اطلاع از توزیع برخی از کالا‌های اساسی در شهرستان می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار